DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: P248568

KAWASAKI KX450 MY24

Továrna Kawasaki přichází pro rok 2024 se zbrusu novým závodním speciálem KX450! Jedná se o nejnovější evoluci tohoto oblíbeného závodního motocyklu, který se nyní může pochlubit nejsilnějším motorem v celé historii Kawasaki. Lehký a štíhlý hliníkový rám s optimalizovanou tuhostí v kombinaci s přepracovaným tlumením, Vám poskytne tu nejlepší zpětnou vazbu od řízení. Celý stroj nyní brzdí velmi kvalitní brzdový systém od firmy Brembo s kotouči Braking. Přidejte pokročilou kontrolu trakce, launch control, přepínatelné palivové mapy a konektivitu se smartphony, a máte tu opravdu komplexní balíček, který Vám umožní být opravdu rychlý. Během desetiletí jsme se naučili, co to znamená vyhrávat a KX450 toto plně ztělesňuje.

Více informací
Varianty:
243 900 Kč Včetně DPH
201 570 Kč Bez DPH
Na cestě
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     KAWASAKI     Kawasaki MY2024     MOTORKY     Terén

KAWASAKI KX450 MY24
243 900 Kč
+ -

Popis a parametry

KAWASAKI KX450 MY24

Podvozek a ladění v továrním stylu

Přepracovaný rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti doplňuje jeho uznávaný výkon v přímém směru a svižnou ovladatelnost a umožňuje lepší výkon v zatáčkách, který zůstává konzistentní v širokém spektru podmínek, přičemž ke zlepšenému ovladatelnosti přispívá také více centralizované hmoty. Prémiové brzdové komponenty Brembo a gripy ODI Lock-On přispívají k výkonu a známosti značky.

 

Podvozek a ladění v továrním stylu

Součásti a ladění motoru v továrním stylu

Motor KX450 byl vždy silnou stránkou, ale inženýři Kawasaki našli způsob, jak jej ještě posílit. Výkonnější nový motor nabízí vyšší výkon v celém rozsahu otáček a je podpořen řadou funkcí, jako je režim Launch Control, elektrický startér a hydraulická spojka, které prokazatelně poskytují závodníkům výhodu na trati.

Součásti a ladění motoru v továrním stylu

Pokročilá technologie na dosah ruky

Nové KX450 a KX450X jsou první modely KX, které nabízejí volbu režimu výkonu a kontrolu trakce Kawasaki stisknutím tlačítka. A díky připojení chytrého telefonu mohou jezdci upravovat mapy motoru přímo ze svých chytrých telefonů* *

Další novinka KX, která eliminuje potřebu příslušenství pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX

Pokročilá technologie na dosah ruky

Tenká, ergonomická karoserie

Modely KX450 a KX450X, které jsou již vysoce uznávané pro svou štíhlou ergonomii, dostávají přepracovanou karoserii, která nabízí ještě hladší rozhraní pro jezdce. Nově navržené kryty, boční kryty a zadní blatník jsou pevnější a eliminují body zachycování, což dále usnadňuje pohyb jezdce.

Tenká, ergonomická karoserie

Výhoda Holeshot: Spusťte režim ovládání

Systém řízení startu v továrním stylu zvyšuje šanci na dobrý start tím, že pomáhá jezdcům maximalizovat trakci při rozjezdu na povrchu s nízkou trakcí.

Výhoda Holeshot: Spusťte režim ovládání

Hydraulická spojka

Ve srovnání s konvenční spojkou nabízí hydraulická spojka přímější pocit a lehčí pohyb páky. Menší vůle, protože se spojka zahřívá při intenzivním používání, má za následek konzistentnější pocit.

Hydraulická spojka

Lehký hliníkový obvodový rám

Přepracovaný rám se přizpůsobuje aktualizacím sacího a výfukového systému motoru a zároveň poskytuje vysokou úroveň lehké, hbité ovladatelnosti a složeného charakteru. Optimalizované vyvážení tuhosti přispívá ke zvýšenému pocitu z přední části, což se promítá do lepšího výkonu v zatáčkách v širším rozsahu podmínek.

Pozastavení připravené na závody

Tovární přední vidlice s vinutými pružinami Ø 49 mm a zadní odpružení New Uni-Trak nabízejí výkon odpružení připraveného na závod a nastavitelnost, aby si jezdci mohli vyladit nastavení podle podmínek.

Rychloupínací boční kryt

Boční kryt lze sejmout bez nářadí, což usnadňuje přístup k vložce vzduchového filtru.

Nastavitelná ergonomie

Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jízdní pozici tak, aby vyhovovala velikosti těla a preferencím.

Ještě silnější motor

Uspořádání sání směrem dolů a symetricky zarovnané sání a výfuk poskytují zvýšený výkon v celém rozsahu otáček. Přepracované sání nabízí mnohem přímější cestu pro vstup směsi vzduch-palivo do válce, zatímco centrálně umístěný výfukový otvor je zarovnán se sáním pro vysokou účinnost proudění vzduchu, což obojí přispívá ke zvýšení výkonu.

Režimy napájení

Pomocí tlačítka Mode (M) na levém řídítku mohou jezdci rychle a snadno přepínat mezi dvěma mapami motoru (normální, mírná odezva) poskytovanými v ECU.

Kawasaki TRAction Control (KTRC)

Pomocí tlačítka Traction (T) na levém řídítku si jezdci mohou rychle a snadno vybrat ze dvou úrovní (slabý, silný) kontroly trakce podle podmínek a preferencí. Jezdci se také mohou rozhodnout systém vypnout.

Elektrický start

Schopnost rychle znovu nastartovat motor po rozlití může znamenat rozdíl mezi udržením náskoku nebo nutností probojovat se zpět skrz balík. Elektrický startér usnadňuje opětovné nastartování motoru pouhým stisknutím tlačítka.

Elektrický start

Uzamykatelné rukojeti ODI

Středně složené ODI Lock-On Gripy nabízejí vynikající pocit uchopení, zatímco jejich šroubový upevňovací systém značně usnadňuje výměnu gripů.

Vysoce výkonný brzdový systém Brembo

Přepracované brzdové komponenty zahrnují vrtané kotouče Braking/Sunstar (Ø 270 mm/Ø 240 mm) spárované s třmenem Brembo a hlavním válcem vpředu a třmenem a hlavním válcem Nissin vzadu. Vysoce výkonný systém nabízí zvýšenou ovladatelnost na brzdách, což přispívá k lepšímu nájezdu do zatáček.

Vysoce výkonný brzdový systém Brembo

Připojení smartphonu

Pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX“ mohou jezdci přistupovat k mapám motoru svého motocyklu a upravovat je. Funkčnost (nastavení paliva a časování zapalování) je podobná jako u příslušenství KX FI Calibration Kit používaného u předchozích modelů. K dispozici jsou také protokoly údržby.

Specifikace
Motor

Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec

Zdvihový objem 449 ccm
Vrtání x zdvih 96 x 62,1 mm
Palivový systém Vstřikování paliva: Ø 44 mm x 1
Převodovka 5 rychlostí

 

Rozměry
Světlá výška  345 mm
Výška sedla 960 mm
Hmotnost 112 kg

 

Ostatní
Brzdy

 

přední - Jeden poloplovoucí okvětní kotouč 270 mm. Třmen: Brembo Dvoupístový

 

zadní - Jeden okvětní kotouč o průměru 240 mm. Třmen: Jednopístkový

D x Š x V

2,180 x 820 x 1,270 mm

Typ rámu

Obvodový, hliník 

Pneumatiky

80/100-21 51M

120/80-19 63M

Palivová nádrž 6,2 litrů

 

Výrobce Kawasaki
objem 449 zdvihový objem
Náš kód: P248568
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání