Továrna Kawasaki přichází pro rok 2024 se zbrusu novým závodním speciálem KX450! Jedná se o nejnovější evoluci tohoto oblíbeného závodního motocyklu, který se nyní může pochlubit nejsilnějším motorem v celé historii Kawasaki. Lehký a štíhlý hliníkový rám s optimalizovanou tuhostí v kombinaci s přepracovaným tlumením, Vám poskytne tu nejlepší zpětnou vazbu od řízení. Celý stroj nyní brzdí velmi kvalitní brzdový systém od firmy Brembo s kotouči Braking. Přidejte pokročilou kontrolu trakce, launch control, přepínatelné palivové mapy a konektivitu se smartphony, a máte tu opravdu komplexní balíček, který Vám umožní být opravdu rychlý. Během desetiletí jsme se naučili, co to znamená vyhrávat a KX450 toto plně ztělesňuje.
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Terén
Přepracovaný rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti doplňuje jeho uznávaný výkon v přímém směru a svižnou ovladatelnost a umožňuje lepší výkon v zatáčkách, který zůstává konzistentní v širokém spektru podmínek, přičemž ke zlepšenému ovladatelnosti přispívá také více centralizované hmoty. Prémiové brzdové komponenty Brembo a gripy ODI Lock-On přispívají k výkonu a známosti značky.
Motor KX450 byl vždy silnou stránkou, ale inženýři Kawasaki našli způsob, jak jej ještě posílit. Výkonnější nový motor nabízí vyšší výkon v celém rozsahu otáček a je podpořen řadou funkcí, jako je režim Launch Control, elektrický startér a hydraulická spojka, které prokazatelně poskytují závodníkům výhodu na trati.
Nové KX450 a KX450X jsou první modely KX, které nabízejí volbu režimu výkonu a kontrolu trakce Kawasaki stisknutím tlačítka. A díky připojení chytrého telefonu mohou jezdci upravovat mapy motoru přímo ze svých chytrých telefonů* *
Další novinka KX, která eliminuje potřebu příslušenství pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX
Modely KX450 a KX450X, které jsou již vysoce uznávané pro svou štíhlou ergonomii, dostávají přepracovanou karoserii, která nabízí ještě hladší rozhraní pro jezdce. Nově navržené kryty, boční kryty a zadní blatník jsou pevnější a eliminují body zachycování, což dále usnadňuje pohyb jezdce.
Systém řízení startu v továrním stylu zvyšuje šanci na dobrý start tím, že pomáhá jezdcům maximalizovat trakci při rozjezdu na povrchu s nízkou trakcí.
Ve srovnání s konvenční spojkou nabízí hydraulická spojka přímější pocit a lehčí pohyb páky. Menší vůle, protože se spojka zahřívá při intenzivním používání, má za následek konzistentnější pocit.
Přepracovaný rám se přizpůsobuje aktualizacím sacího a výfukového systému motoru a zároveň poskytuje vysokou úroveň lehké, hbité ovladatelnosti a složeného charakteru. Optimalizované vyvážení tuhosti přispívá ke zvýšenému pocitu z přední části, což se promítá do lepšího výkonu v zatáčkách v širším rozsahu podmínek.
Tovární přední vidlice s vinutými pružinami Ø 49 mm a zadní odpružení New Uni-Trak nabízejí výkon odpružení připraveného na závod a nastavitelnost, aby si jezdci mohli vyladit nastavení podle podmínek.
Boční kryt lze sejmout bez nářadí, což usnadňuje přístup k vložce vzduchového filtru.
Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jízdní pozici tak, aby vyhovovala velikosti těla a preferencím.
Uspořádání sání směrem dolů a symetricky zarovnané sání a výfuk poskytují zvýšený výkon v celém rozsahu otáček. Přepracované sání nabízí mnohem přímější cestu pro vstup směsi vzduch-palivo do válce, zatímco centrálně umístěný výfukový otvor je zarovnán se sáním pro vysokou účinnost proudění vzduchu, což obojí přispívá ke zvýšení výkonu.
Pomocí tlačítka Mode (M) na levém řídítku mohou jezdci rychle a snadno přepínat mezi dvěma mapami motoru (normální, mírná odezva) poskytovanými v ECU.
Pomocí tlačítka Traction (T) na levém řídítku si jezdci mohou rychle a snadno vybrat ze dvou úrovní (slabý, silný) kontroly trakce podle podmínek a preferencí. Jezdci se také mohou rozhodnout systém vypnout.
Schopnost rychle znovu nastartovat motor po rozlití může znamenat rozdíl mezi udržením náskoku nebo nutností probojovat se zpět skrz balík. Elektrický startér usnadňuje opětovné nastartování motoru pouhým stisknutím tlačítka.
Středně složené ODI Lock-On Gripy nabízejí vynikající pocit uchopení, zatímco jejich šroubový upevňovací systém značně usnadňuje výměnu gripů.
Přepracované brzdové komponenty zahrnují vrtané kotouče Braking/Sunstar (Ø 270 mm/Ø 240 mm) spárované s třmenem Brembo a hlavním válcem vpředu a třmenem a hlavním válcem Nissin vzadu. Vysoce výkonný systém nabízí zvýšenou ovladatelnost na brzdách, což přispívá k lepšímu nájezdu do zatáček.
Pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX“ mohou jezdci přistupovat k mapám motoru svého motocyklu a upravovat je. Funkčnost (nastavení paliva a časování zapalování) je podobná jako u příslušenství KX FI Calibration Kit používaného u předchozích modelů. K dispozici jsou také protokoly údržby.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec |
Zdvihový objem | 449 ccm |
Vrtání x zdvih | 96 x 62,1 mm |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 44 mm x 1 |
Převodovka | 5 rychlostí |
Světlá výška | 345 mm |
Výška sedla | 960 mm |
Hmotnost | 112 kg |
Brzdy |
přední - Jeden poloplovoucí okvětní kotouč 270 mm. Třmen: Brembo Dvoupístový
zadní - Jeden okvětní kotouč o průměru 240 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2,180 x 820 x 1,270 mm |
Typ rámu |
Obvodový, hliník |
Pneumatiky |
80/100-21 51M 120/80-19 63M |
Palivová nádrž | 6,2 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 449 zdvihový objem |