Oblíbená Kawasaki KX250 prošla mnoha vylepšeními. Četné aktualizace na motoru, jako například přímější sací potrubí, jinak umístěný předřadný vstřikovač a nové sací ventily s jinou roztečí, spolu s optimalizovanou palivovou mapou a pokročilým časováním zapalování, z ní dělá tu nejsilnější KX250 všech dob! Protože je motor nyní v celém otáčkovém spektru silnější, pracovalo se i na novém odpružení a nastavení podvozku. Spolu s nově zvolenými pneumatikami má tento motocykl lepší ovladatelnost v zatáčkách, a též vynikající trakci. Stává se tak účinnou zbraní na všech závodních tratích a výrazně sníží Vaše časy na kolo. Umožní Vám být rychlý na jakékoliv úrovni. Staňte se šampionem s novou Kawasaki KX250!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Terén
KAWASAKI KX250 MY24
Zcela nová karoserie ve stylu KX450 se vyznačuje dlouhými, hladkými povrchy a plošší linií sedla nádrže navrženou tak, aby usnadnila pohyb a kontrolu jezdce.
Další aktualizace motoru zvyšují špičkový výkon již tak výkonného motoru přibližně o 1,0 kW (1,4 k). Limit otáček se zvýší o dalších 350 min-1.
Elektrický startér usnadňuje opětovné nastartování motoru pouhým stisknutím tlačítka.
Aktualizované nastavení odpružení přispívá ke zvýšené absorpci nárazů a trakci, zatímco drobné revize součástí brzd zvyšují ovladatelnost.
Stejně jako KX450 nabízí hydraulická spojka přímější pocit a lehčí pohyb páky. Menší vůle, protože se spojka zahřívá při intenzivním používání, má za následek konzistentnější pocit.
Rám na bázi KX450 (evoluce současného designu) a kyvná vidlice KX450 nabízejí lepší ovladatelnost a zvýšenou trakci zadního kola.
Hliníkový Fatbar Renthal v továrním Ø 28,6 mm, oblíbený náhradní díl, je nyní standardním prvkem. Silnější řídítka pomáhají snižovat vibrace a otřesy přenášené na jezdce, zatímco nová poloha rukojeti (o 19 mm níže, o 8 mm blíže) pomáhá umístit jezdce do polohy, která usnadňuje zatížení předního kola.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec |
Zdvihový objem | 249 ccm |
Vrtání x zdvih | 96 x 62,1 mm |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 44 mm x 1 |
Převodovka | 5 rychlostí |
Světlá výška | 345 mm |
Výška sedla | 950 mm |
Hmotnost | 108 kg |
Brzdy |
přední - Jeden poloplovoucí okvětní kotouč 270 mm. Třmen: Dvoupístový
zadní - Jediný 240 mm plátkový kotouč Třmen: Jednopístový |
D x Š x V |
2 190 x 820 x 1 270 mm |
Typ rámu |
Obvodový, hliník |
Pneumatiky |
80/100-21 51M 110/90-19 62M |
Palivová nádrž | 6,2 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 249 zdvihový objem |