DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: KX4502023

Sleva 17%

KAWASAKI KX450 F 2023

Varianty:
229 900 Kč (ušetříte 40 000 Kč)
189 900 Kč Včetně DPH
156 942 Kč Bez DPH
Na cestě
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     KAWASAKI     Kawasaki MY2023     MOTORKY     Terén

KAWASAKI KX450 F 2023
189 900 Kč
+ -

Popis a parametry

KAWASAKI KX450 F 2023

Závodní motokrosový speciál Kawasaki KX450 byl vždy vyvíjen s jediným cílem a to umožnit
jezdcům vítězit. Díky více než 40ti letém vývojovém dědictví modelů KX dodává továrna
Kawasaki bezkonkurenční stroj pro třídu MX1, který je nyní vybaven silnějším
motorem, elektrickým startérem a vidlicemi klasické koncepce. Kromě toho má
tento stroj řadu prvků definujících tuto třídu, které pomohou jezdcům
dostat se pokaždé až na pódium!

2021 KAWASAKI KX250xc-17

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

Řídítka Renthal Fatbar o průměru 28,6 mm

Řídítka Renthal Fatbar o průměru 28,6 mm

Seriově montovaná řídítka Renthal Fatbar o průměru 28,6 mm, si nyní již nemusíte dokupovat, ale jsou součástí standardní výbavy motocyklu. Silnější řídítka pomáhají snížit vibrace a rázy přenášené do rukou jezdce.

Hydraulicky ovládaná spojka

Hydraulicky ovládaná spojka

První hydraulická spojka od Kawasaki, která umožňuje lehčí a citlivější ovládání. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní.

Kalibrační sada KX F.I. (příslušenství)

Kalibrační sada KX F.I. (příslušenství)

Kalibrační ovladač KX F.I. je přenosný ruční kalibrační nástroj umožňuje jezdcům provádět změny v palivových mapách motorů připojením k ECU bez potřeby PC nebo baterie. Tato sada je vybavena sedmi předvolenými palivovými mapami.

Lehká a ovladatelná

Lehká a ovladatelná

Lehké a snadné ovládání stroje skvěle doplňuje výkonný motor a přispívá tak k rychlým časům na kolo. Protože přidání elektrického startéru a použití vidlic s pružinou, zvyšuje hmotnost, bylo vynaloženo maximální úsilí, aby se přírůstek hmotnosti udržel na minimu. Výsledkem je dosud nejlehčí podvozek modelu KX450 a celková hmotnost stroje - pouze 110,0 kg.

Elektrický startér

Elektrický startér

Schopnost nastartovat motor rychle po pádu může znamenat rozdíl mezi udržením náskoku nebo ztrátou pozice.

Snadné ladění motoru pomocí konektorů DFI

Snadné ladění motoru pomocí konektorů DFI

Pomocí zkratovacích konektorů DFI si mohou jezdci snadno a rychle vybírat ze tří map (standardní, tvrdá, měkká) přednastavených v ECU motocyklu.Úprava nastavení motoru podle podmínek je s konektory DFI u KX velmi jednoduchá. Systém ve stylu "nasaď a jeď " je rychlý, snadný a bez stresu.

2021 KAWASAKI KX450xc-3

 

2021 MOTOR KAWASAKI KX450

MOTOR

Čtyřtaktní jednoválcový DOHC, vodou chlazený, lehký motor s objemem 449 cm3 využívá vstupy přímo od továrního závodního týmu s optimalizovaným mapováním motoru a nastavením pro off-road závody. Silný motor KX450XC je vybaven elektrickým startováním, které se aktivuje stisknutím tlačítka a je napájeno kompaktní lithium-iontovou baterií.

Společnost Kawasaki přinesla do ventilového rozvodu KX450XC špičkovou technologii silničních závodů pomocí návrhů inženýrů Kawasaki World Superbike. Využívá ovládání ventilu sledovače prstů, což umožňuje ventily s větším průměrem a agresivnější vačkové profily. Sací a výfukové ventily jsou vyrobeny z lehkého titanu, zatímco píst s přemostěnou skříní používá stejný design jako tovární motocykly závodního týmu Monster Energy Kawasaki. Pro zvýšení výkonu motoru 2021 KX450XC je píst také vybaven suchým filmovým mazivem na plášti pístu, aby se snížilo tření.

Pětistupňová převodovka s úzkým poměrem je vybavena odlehčenými převody a hřídeli, které udržují nízkou hmotnost, přesto si zachovávají pevnost a přispívají k vítěznému výkonu motocyklu. KX450XC má kratší převodovku než jeho protějšek, KX450, s konečným převodovým poměrem 51/13. Převodovka je spárována s hydraulickou spojkou pružiny ostřikovače Belleville, která je navržena tak, aby poskytovala konzistentní pocit při minimální změně vůle při zahřívání spojky při intenzivním používání. Podložka Belleville přispívá k lehkému ovládání spojky a širokému rozsahu záběru spojky, což usnadňuje lepší ovládání.

2021 KAWASAKI KX450xc-14

PODVOZEK

Špičkový štíhlý hliníkový obvodový rám v oboru poskytuje zvláštní zatáčení díky vynikajícímu pocitu zezadu a maximální hbitosti při jízdě vysokou rychlostí. Lehká konstrukce rámu se skládá z kovaných, extrudovaných a litých dílů, zatímco motor je používán jako namáhaný prvek a zvyšuje vyváženost tuhosti rámu. Kyvné rameno z lehké slitiny je vyrobeno z odlité přední části a dvojitých kónických vodotěsných nosníků v povrchové úpravě ze surového hliníku, které doplňují surový vzhled rámu. Inženýři pečlivě umístili rozměry otočného čepu otočného ramene, výstupního pastorku a umístění zadní nápravy, což pomohlo zaměřit se na nižší těžiště a vyváženou ovladatelnost.

 

2021 VIDLICE KAWASAKI KX450xc

ODPRUŽENÍ A BRZDY

Závěs připravený na závod, který se nachází u modelu KX450XC, je vybaven předními a zadními pružinami a nastavením tlumení, které bylo optimalizováno pro technické terénní a běžecké závodní prostředí. Vysoce výkonné přední vidlice Showa 49 mm s vinutými pružinami s technologií A-Kit najdete vpředu, s vnitřními trubkami o velkém průměru, které mají stejnou velikost jako ty, které se nacházejí na strojích továrního závodního týmu Kawasaki. Vidlice umožňují použití velkých tlumících pístů pro hladký chod a pevné tlumení. Super tvrdý titanový povlak na vnějším povrchu trubek vnitřní / spodní vidlice pomáhá předcházet opotřebení a oděru. Zvýšená tvrdost povrchu tmavě modrého povlaku také pomáhá předcházet poškrábání a poškození trubek. Povlak Kashima na trubkách vidlice také pomáhá předcházet opotřebení a oděru při optimalizaci výkonu.

2021 KAWASAKI KX450xc SHOCK

Na zadní straně je nový spojovací systém Uni-Trak navržen tak, aby spolupracoval s tlumičem Showa, hliníkovým rámem a kyvným ramenem. Tažné zařízení, které je namontováno pod kyvným ramenem, umožňuje delší zdvih zadního zavěšení a přesnější naladění zadního zavěšení. Zadní tlumič Showa Compact Design se může pochlubit technologií A-Kit s nastavovači komprese s velkým průměrem, což zlepšuje vysokofrekvenční pohyby zjištěné při závodech na běžkách. Tlumič Showa je vybaven samomazným povlakem z alumitu na těle tlumiče, který pomáhá předcházet opotřebení a oděru a zároveň snižuje tření pro hladší odpružení.

2021 BRZDY KAWASAKI KX450xc

Přední brzdový rotor ve tvaru okvětního lístku 270 mm od renomovaného výrobce Braking je osazen, aby dokonale doplnil výkonný motor modelu KX450XC. Zadní část je optimalizována pro jízdu na běžkách a lepší ovládání a je vybavena brzdovým rotorem o průměru 240 mm, který odpovídá velkému přednímu disku. Oba jsou uchopeny Nissinovým hlavním válcem a třmenem s podložkami specifickými pro XC.

2021 KAWASAKI KX450xc KICK-STAND 18palcové zadní kolo

SPECIFICKÉ KOMPONENTY XC

Model KX450XC je vybaven mnoha specifickými běžeckými komponenty, jako je kombinace 21 ”předních a 18” zadních kol ve spojení s pneumatikami Dunlop Geomax AT81, které byly vybrány pro optimální ovladatelnost v terénních závodních podmínkách. Mezi další běžecké komponenty patří odolný plastový kryt a boční stojan.

ERGONOMIKA A  NASTAVITELNÉ KOMPONENTY ERGO-FIT

Kawasaki pokračuje ve svém nepřekonatelném závazku poskytovat jezdcům nejvyšší pohodlí ve své třídě díky nastavitelnému systému upevnění řídítek Ergo-Fit a stupačkám, aby vyhovovaly různým jezdcům a stylům jízdy. Model KX450XC je standardně vybaven hliníkovými řídítky Renthal Fatbar 1-1 / 8 ”. Řídítka jsou vybavena čtyřcestnými nastavitelnými úchyty. Vícepolohová řídítka nabízejí dva montážní otvory s nastavitelností 35 mm a 180stupňové offsetové svorky se mohou pochlubit čtyřmi individuálními nastaveními, aby vyhovovaly jezdcům různých velikostí. Stupačky jsou opatřeny dvoupolohovými montážními body s nižší polohou, která snižuje standardní nastavení o dalších 5 mm. Dolní poloha účinně snižuje těžiště ve stoje a zmenšuje úhel kolene, když sedí vyšší jezdci.

KAROSÉRIE A SEDADLO

Model 2022 KX450XC, který doplňuje osvědčenou technologii šampionátu, se vyznačuje agresivním designem spolu s in-mold grafikou na pláštích chladiče, která má za následek ultrajemný povrch a vzhled závodního závodníka, který je nutný k tomu, aby skončil na špičce své třídy. Elegantní karoserie byla tvarována tak, aby odpovídala radiátorům namontovaným do V a úzkému designu podvozku. Každý kus karoserie byl navržen tak, aby pomohl usnadnit pohyb jezdce dlouhými, hladkými povrchy. Ráfky jsou potaženy houževnatou odolnou úpravou z černého alumitu. Nastavovače na vidlici a tlumič jsou vybaveny vysoce kvalitním povrchem ze zeleného alumitu. Zlatá povrchová úprava víčka oleje a obě zátky na krytu motoru dále přispívají k vzhledu a stylingu továrního závodníka KX.

Náš kód: KX4502023
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání