Kawasaki Z900RS Vám nabízí klasický design sedmdesátých let v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá pokročilá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led osvětlení a další moderní vychytávky... Pořád jde ale hlavně o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává odkaz na své dědictví - ikonu sedmdesátých let - Kawasaki Z900RS "King of Cool". Legenda je zpět!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Classic a cruiser
Styl Z900RS Yellow Ball, čerpající ze sbírky legendárních strojů Kawasaki, připomíná ikonickou „Žlutou kouli“, černožlutou verzi oranžové a hnědé barvy „Fireball“ původní Z1.
Zadní kapota inspirovaná Z1 a zadní světlo LED. Splývavý design zadní kapoty byl inspirován zadní kapotou modelu Z1. Kulatý LED světlomet. Velká ø170 mm LED svítilna, směs retro a moderního designu, vrhá jasné bílé světlo pro skvělou viditelnost v noci.
Jednoduchý, přehledný design motoru. U nahého motocyklu je motor důležitým stylingovým prvkem a díky svému jednoduchému a přehlednému designu motor přispívá k přítomnosti Z900RS. Pečlivě zvážený tvar výfuku, konstrukce, materiál a povrchová úprava Při navrhování výfukového systému bylo před konečným návrhem zvažováno více než 20 variant, které zdůrazňují přítomnost řadového čtyřválcového motoru.
Tuhost rámu a vyladění geometrie podvozku byly zvoleny tak, aby poskytovaly lehkou a přirozenou ovladatelnost, což doplňuje nízkou celkovou hmotnost (pozorovatelnou, jakmile se kolo zvedne z bočního stojanu). Stejně jako motor i podvozek reaguje na podněty jezdce předvídatelně a bez odporu jede tam, kam jezdec chce. V souladu s charakterem retro sportovního modelu je postoj Z900RS méně nakloněný dopředu než Z900.
Hlavní válec přední brzdy s radiálním čerpadlem také přispívá k vynikající kontrole a pocitu, který nabízejí třmeny. Pro větší jistotu při brzdění je ABS standardním prvkem Z900RS.
Díky dokonalé směsi stylových prvků inspirovaných Z1 a moderního řemeslného zpracování – od ikonické palivové nádrže ve tvaru kapky až po inovativní oválné zadní světlo LED – nabízí Z900RS nadčasový vzhled s vynikajícím důrazem na detail a vynikající střih a povrchovou úpravu. velmi kvalitní vzhled.
Technologie spojky inspirovaná závody nabízí jak mnohem lehčí pocit na páce, tak i funkci omezování zpětného točivého momentu, která pomáhá předcházet skákání zadních kol při podřazování.
Aby vyhovovala každému jezdci, Kawasaki nabízí doplňkové sedadlo ERGO-FIT, které snižuje výšku sedadla o 35 mm. Přetažením posuvníku uvidíte rozdíl. Stylová dvoubarevná sedadla využívají různé materiály na horní a boční straně, aby vytvořily vysoce kvalitní design. Dvojité prošívání přispívá k vysoké kvalitě obrazu.
Vpředu jsou brzdové kotouče ø300 mm (efektivní průměr: ø267 mm) uchyceny protilehlými 4pístkovými radiálně uloženými monoblokovými třmeny. Monoblokové přední brzdové třmeny nabízejí pevný první dotek, úroveň brzdné síly je velmi snadno ovladatelná a celkový brzdný výkon je vynikající. Obrobené monoblokové třmeny mají alumitový povlak a jsou laserem vyleptané s logem Kawasaki, které přidává na vysoce kvalitní sportovní vzhled motocyklu.
Z900RS je vybaven pokročilou technologií podpory jezdce Kawasaki, která přispívá k jistotě jezdce. KTRC nabízí dva režimy, které pokrývají širokou škálu jízdních podmínek a nabízejí buď vylepšený sportovní jízdní výkon, nebo klid na kluzké povrchy s jistotou. Jezdci se také mohou rozhodnout systém vypnout.
Číselníky rychloměru a otáčkoměru v analogovém stylu jsou doplněny multifunkčním LCD displejem, který vyvažuje vzhled v retro stylu s moderní funkčností. LCD má snadno čitelný negativní (bílá písmena na černém pozadí) displej. Pouzdra na ciferníky ve tvaru kulky se hodí k retro sportovnímu modelu, zatímco povrchová úprava vřeten na cifernících přispívá k jejich vysoké kvalitě.
Motor |
kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Zdvihový objem | 948 ccm |
Maximální točivý moment | 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 4 s pomocnými škrtícími klapkami |
Výkon |
82 kW/ 111 HP |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 1 400 mm |
Výška sedla | 845 mm |
Hmotnost | 215 kg |
Brzdy |
přední - Dvojité poloplovoucí kotouče Brembo 300 mm. Třmen: Dual Brembo M4.32 s radiální montáží, monoblok, protilehlý 4-pístkový
zadní - Jeden kotouč 250 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2.100 x 865 x 1.150 mm |
Typ rámu |
Příhradový, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
120/70ZR17 M/C (58W) 180/55ZR17 M/C (73W) |
Palivová nádrž | 17 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 948 zdvihový objem |
výkon | 82 kw |