Zařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
KAWASAKI NINJA ZX-10RR MY24
Ninja ZX-10RR je od počátku vyvíjena jako stroj, který bude vítězit. Vyrábí se v limitované edici 500 kusů, která slouží jako homologační platforma pro závody WSBK. Inženýři v továrně Kawasaki, ve spolupráci s továrními jezdci Kawasaki Racing Team vyvinuli motocykl, který osadili těmi nejlepšími komponenty, jako jsou kovaná kola značky Marchesini, velmi přesné titanové ojnice a lehké písty od firmy Pankl, umožňující motoru točit až 14.700 otáček za minutu! Zažijte i Vy závodní, ale pohodlnou ergonomii, radikální aerodynamickou kapotáž s integrovanými přítlačnými křidélky, barevný TFT panel se smartphone konektivitou, a zářivé LED osvětlení. Když vidíte ultimativní design Ninji ZX-10RR, pochopíte i její heslo: Face Yourself!
Systém VAI, namontovaný uvnitř vzduchové komory, využívá sadu pohyblivých sacích trychtýřů ke změně výšky sací trychtýře. Když jsou trychtýře VAI zvednuty, nasávaný vzduch obchází systém pro optimální výkon při vysokých otáčkách; při snížení prochází nasávaný vzduch vyššími sacími nálevkami, čímž se zvyšuje výkon v nízkých středních otáčkách. Pohyb trychtýřů je regulován tak, aby se maximalizoval výkon při všech otáčkách za minutu. Použití systému VAI je omezeno na závodní aplikace. Pro aktivaci systému musí být kolo vybaveno ECU závodní sady a pomocným ovladačem. V pouliční legální konfiguraci je systém neaktivní: nálevky jsou upevněny ve zvednuté poloze.
Převodové poměry Ninja ZX-10R byly idealizovány pro okruhové ježdění. Větší zadní ozubené kolo (39T >> 41T) a kratší převodové poměry pro 1., 2. a 3. rychlostní stupeň nabízejí silné zrychlení ve středním rozsahu pro rychlejší výjezdy ze zatáček a také rychlejší zrychlení mimo trať pro silné rozjezdy na okruhu.
Kompaktní nové plně digitální barevné TFT přístrojové vybavení dodává kokpitu vysoce technický a prvotřídní vzhled. Nový měřič také nabízí další funkce nedostupné u předchozího modelu.
All-inclusive režimy, které propojují S-KTRC a Power Mode, umožňují jezdcům efektivně nastavit kontrolu trakce a dodávku výkonu tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci.
Použití lehkých titanových spojovacích tyčí přispívá k limitu vysokých otáček Ninja ZX-10RR a také k výhodě špičkového výkonu 1 PS† oproti standardnímu modelu Ninja ZX-10R.
Lehké písty ušetří 20 g každý. Nižší vratná hmotnost napomáhá dosažení vyššího limitu otáček a přispívá k plynulému stoupání.
Na základě zpětné vazby od závodního stroje Kwasaki WSB má nový vzduchem chlazený olejový chladič nezávislý okruh. Design často k vidění u vysoce výkonných modelů.
Vačkové hřídele specifické pro RR, navržené pro zvýšení výkonu při vysokých otáčkách.
Dvojité vysoce kvalitní monoblokové třmeny Brembo M50 uchycující velké kotouče Ø 330 mm, speciálně upravený hlavní válec s radiálním čerpadlem a ocelové pletené šňůry* závodní kvality poskytují brzdný výkon další úrovně. *Pouze ocelové pletené šňůry na Ninja ZX-10RR
Tlumiče BFF (Balance Free Front Fork) a BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) vyvinuté WSB těží z nastavení více zaměřeného na okruh, včetně nižší tuhosti pružiny (21,5 N/mm >> 21,0 N/mm), doplněné pevnějšími kompresní tlumení a měkčí tlumení odskoku. Nastavení usnadňuje zatížení předního kola a přispívá k lehčí manipulaci.
TYP MOTORU - kapalinou chlazený, 4-taktní čtyřválec
OBSAH - 998 cm³
VÝKON - 150 kW {204 PS} / 14,000 rpm
STARTOVACÍ SYSTÉM - elektrický
TYP RÁMU - Dvojitý nosník, litý hliník
PNEUMATIKA PŘEDNÍ - 120/70 ZR17 M/C (58W)
PNEUMATIKA ZADNÍ - 190/55 ZR17 M/C (75W)
SVĚTLÁ VÝŠKA - 135 mm
VÝŠKA SEDADLA - 835 mm
OBSAH NÁDRŽE - 17 litrů
HMOTNOST - 207 kg
Výrobce | Kawasaki |
objem | 998 zdvihový objem |
výkon | 149 kw |