Kawasaki oslaví v roce 2024 jubilejní 40. výročí legendárních silničních motocyklů Ninja. Oblíbená Ninja ZX-10R proto nyní přichází v této speciální edici s lakováním, jaké měly superbikové ZXRa v 90. letech. Pokročilé technologie přinášejí této litrové Ninje označení: „Vyvinuto na závodní dráze.“ Inženýři Kawasaki se soustředili na skutečně využitelný maximální výkon, skvělou ovladatelnost a technologická vylepšení, která posunou ZX-10R na ještě vyšší level. Jmenujme například novou závodní, ale pohodlnou ergonomii, kompletně přepracovanou kapotáž s integrovanými přítlačnými křidélky, barevný TFT display, LED osvětlení a konektivitu se smartphony. Nyní, když vidíte nový ultimativní design Ninji ZX-10R, pochopíte její heslo Face Yourself!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
S motorem a podvozkem navrženým tak, aby byl nejrychlejší na trati, nabízí Ninja ZX-10R vysoký potenciál okruhového ježdění. Aby bylo zajištěno, že bude pokračovat ve své cestě k vítězství v závodech, provedli inženýři Kawasaki řadu změn, které budou přínosem pro závodníky i týmy World Superbike.
Stylový balíček Ninja ZX-10R, který je ukázkovým příkladem funkce sledující formu, byl navržen s důrazem na aerodynamický výkon. Elegantní a stylový vzhled nabízí výrazně lepší odpor vzduchu, zvýšený přítlak (díky aerodynamicky tvarované přední kapotě s integrovanými křidélky) a lepší ochranu proti větru.
Technologie pro požitek z jízdy na ulici; Funkce, jako je elektronický tempomat, plnobarevné TFT přístrojové vybavení a konektivita smartphonu, to vše přispívá k zážitku.
All-inclusive režimy, které propojují S-KTRC a Power Mode, umožňují jezdcům efektivně nastavit kontrolu trakce a dodávku výkonu tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci.
Na základě zpětné vazby od závodního stroje WSB Kawasaki má vzduchem chlazený chladič oleje nezávislý okruh. Design často viděný u vysoce výkonných modelů.
Aerodynamická přední kapota inspirovaná závodníky, zvýrazněná kompaktními LED světlomety, sáním Ram Air a vysokým čelním sklem, je „tváří“ nové generace Ninja stylu Ninja ZX-10R.
Křídla zabudovaná v horním krytu generují přítlak, který pomáhá udržet přední kolo na zemi při silné akceleraci.
Nastavení zaměřená na okruh pro tlumiče BFF (Balance Free Front Fork) a BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) vyvinuté WSB usnadňují přenos hmotnosti vpředu a vzadu a přispívají k lehké ovladatelnosti.
Dvojité vysoce kvalitní monoblokové třmeny Brembo M50 uchycující velké kotouče Ø 330 mm, speciálně upravený hlavní válec s radiálním čerpadlem a ocelové pletené šňůry* závodní kvality poskytují brzdný výkon další úrovně. *Pouze ocelové pletené šňůry na Ninja ZX-10RR
Vysoce sofistikované elektronické systémy řízení na Ninja ZX-10R usnadňují ovládání jezdce a umožňují jezdcům zažít, jaké to je jet na vysoce výkonném superbiku na limitu na trati.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Maximální točivý moment | 114,9 N•m {11,7 kgf•m} / 11.400 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 47 mm x 4 s dvojitým vstřikováním |
Výkon |
149,3 kW {203 PS} / 13 200 mm |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 135 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Hmotnost | 207 kg |
Brzdy |
přední - Dvojité poloplovoucí kotouče Brembo 330 mm. Třmen: Duální radiální montáž, Brembo M50 monoblok, protilehlý 4-pístkový
zadní - Jeden kotouč 220 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2,085 x 750 x 1,185 mm |
Typ rámu |
Dvojitá vzpěra, litý hliník |
Pneumatiky |
120/70ZR17M/C (58W) 190/55ZR17M/C (75W) |
Palivová nádrž | 17 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 998 zdvihový objem |
výkon | 149 kw |