DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: P248138

KAWASAKI NINJA H2 SX MY24 TOURER

Varianty:
Na dotaz
Na cestě
 

Zařazeno v kategoriích:     KAWASAKI     Kawasaki MY2024     MOTORKY     Sport tourer a supersport

Popis a parametry

KAWASAKI NINJA H2SX MY24 TOURER

MOTOCYKL DOPLNĚN VÝBAVOU TOURER, KTERÁ OBSAHUJE:

Sada pro upevnění kufrů 

Sada kufrů 2x28 litrů v barvě motocyklu

Vnitřní tašky do kufrů

 

Přeplňovaný Sport Touring

Ninja H2 SX, původně koncipovaný jako nejrychlejší sportovní tourer na dálnici, nabízí jedinečný zážitek z jízdy. S přeplňovaným zrychlením a vybavením pro pohodlné překonávání dlouhých vzdáleností bude přeplňovaný sportovní tourer Kawasaki přimět jezdce, kteří se budou usmívat ve svých helmách, když ujedou kilometry.

Špičková technologie

Ninja H2 SX je prvním modelem Kawasaki, který integruje FI-ECU s možností požadavku na točivý moment; nová IMU, která měří v šesti DOF; a ABS vybavený posilovacím okruhem s vysokým výpočetním výkonem, umožňujícím koordinované řízení podvozku. Ninja H2 SX, která je vybavena pokročilými asistenčními systémy pro jezdce Bosch a (u modelu SE) technologií Skyhook společnosti Showa, je dosud nejpokročilejším modelem Kawasaki.

Vlajková loď Pohodlné funkce

Ninja H2 SX, který se hodí k vlajkovému modelu, nabízí velké, plně barevné přístrojové vybavení a řadu prvotřídních praktických funkcí včetně KIPASS a TPMS.

Pokročilé asistenční systémy pro jezdce (ARAS)

Radarové systémy ARAS společnosti Bosch debutovaly v japonské sériové výrobě motocyklů na Ninja H2 SX. Tyto funkce technologie surround sensing pomáhají zvýšit jistotu jezdce při cestování nebo jízdě v hustém provozu.

Pokročilé asistenční systémy pro jezdce (ARAS)

Vyvážený přeplňovaný motor

Ovladatelné napájení při všech rychlostech důkladně sledováno, abyste získali pohonnou jednotku, která vám umožní zažít vysoký výkon 200 k. Když se výtlak zvětší za účelem získání většího výkonu, obvykle to vede ke zvětšení velikosti a hmotnosti, což snižuje hodnotu získaného výkonu. Z H2 tento problém odstraňuje použitím přeplňovaného motoru. 16ventilový řadový přeplňovaný motor DOHC o objemu 998 cm3 generuje vysoký maximální výkon 147 kW (200 k), přičemž je také lehký a kompaktní. Produkuje intenzivní zrychlení, které se nepodobá ničemu, co může poskytnout motor s přirozeným sáním.

Asistent přidržení vozidla (VHA)

Aktivuje se, když jezdec zastaví a pevně zabrzdí (brzdy), VHA aktivuje zadní brzdu, aby umožnil jezdci uvolnit ruku/nohu brzdy.

Asistent přidržení vozidla (VHA)

Kawasaki SPIN

Nová aplikace infotainmentu Kawasaki pro chytré telefony umožňuje stahovat různé aplikace třetích stran a zobrazovat je na TFT displeji v kokpitu.

Kawasaki SPIN

BSD (detekce slepého úhlu)

Radarový senzor směřující dozadu monitoruje okolí motocyklu a upozorňuje jezdce na přítomnost vozidla blížícího se v mrtvém úhlu jezdce.

ACC (Adaptivní tempomat)

Pokročilejší verze elektronického tempomatu ACC udržuje rychlost nastavenou jezdcem, ale upravuje rychlost vozidla tak, aby byla zachována vhodná vzdálenost od vozidla vpředu.

FCW (výstraha před přední kolizí)

Když systém určí, že pokračování aktuální rychlosti může vést ke kolizi s vozidlem vpředu, varuje jezdce.

Systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)

TPMS nepřetržitě monitoruje tlak vzduchu v pneumatikách během jízdy, což zvyšuje jistotu jezdce na dlouhých túrách.

LED Rohová světla

Světla aktivovaná nakloněním zabudovaná do podběhů pomáhají osvětlit vozovku v zatáčkách.

6,5” TFT Color Instrumentation

Velké, snadno čitelné 6,5” plnobarevné TFT přístrojové vybavení dodává kokpitu high-tech nádech. Kompatibilita s Kawasaki SPIN, která doplňuje různé režimy zobrazení a konektivitu smartphonu, nabízí četné možnosti infotainmentu.

6,5” TFT Color Instrumentation

KIPASS

Systém hlavního klíče KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) umožňuje dálkovou aktivaci hlavního spínače motocyklu a zámku řízení.

KIPASS

Signál nouzového zastavení (ESS)

Při prudkém brzdění způsobí ESS blikání brzdového světla, které upozorňuje na rychlé zpomalení motocyklu.

Signál nouzového zastavení (ESS)

TYP MOTORU - kapalinou chlazený, 4taktní, řadový čtyřválec s kompresorem

OBSAH - 998 cm³

VÝKON - 147,1 kW {200 PS} / 11 000 ot./min

STARTOVACÍ SYSTÉM - elektrický 

TYP RÁMU - Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici

PNEUMATIKA PŘEDNÍ - 120/70 ZR17 M/C (58W)

PNEUMATIKA ZADNÍ - 190/55 ZR17 M/C (75W)

SVĚTLÁ VÝŠKA - 130 mm

VÝŠKA SEDADLA - 835 mm

OBSAH NÁDRŽE - 19 litrů

HMOTNOST - 266 kg

Výrobce Kawasaki
objem 998 zdvihový objem
výkon 147 kw
Náš kód: P248138
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání