Kawasaki Ninja H2 SX přichází jako ten nejpokročilejší Sport-Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejpokročilejších technologií, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, adaptivní tempomat, automatická světla a nebo detekce mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dálkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Nejlepší technologie je ta, která Vám otevře nové možnosti - Ninja H2 SX - ENGINEERED TO BE FREE!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
Ninja H2 SX, původně koncipovaný jako nejrychlejší sportovní tourer na dálnici, nabízí jedinečný zážitek z jízdy. S přeplňovaným zrychlením a vybavením pro pohodlné překonávání dlouhých vzdáleností bude přeplňovaný sportovní tourer Kawasaki přimět jezdce, kteří se budou usmívat ve svých helmách, když ujedou kilometry.
Ninja H2 SX je prvním modelem Kawasaki, který integruje FI-ECU s možností požadavku na točivý moment; nová IMU, která měří v šesti DOF; a ABS vybavený posilovacím okruhem s vysokým výpočetním výkonem, umožňujícím koordinované řízení podvozku. Ninja H2 SX, která je vybavena pokročilými asistenčními systémy pro jezdce Bosch a (u modelu SE) technologií Skyhook společnosti Showa, je dosud nejpokročilejším modelem Kawasaki.
Ninja H2 SX, který se hodí k vlajkovému modelu, nabízí velké, plně barevné přístrojové vybavení a řadu prvotřídních praktických funkcí včetně KIPASS a TPMS.
Radarové systémy ARAS společnosti Bosch debutovaly v japonské sériové výrobě motocyklů na Ninja H2 SX. Tyto funkce technologie surround sensing pomáhají zvýšit jistotu jezdce při cestování nebo jízdě v hustém provozu.
Ovladatelné napájení při všech rychlostech důkladně sledováno, abyste získali pohonnou jednotku, která vám umožní zažít vysoký výkon 200 k. Když se výtlak zvětší za účelem získání většího výkonu, obvykle to vede ke zvětšení velikosti a hmotnosti, což snižuje hodnotu získaného výkonu. Z H2 tento problém odstraňuje použitím přeplňovaného motoru. 16ventilový řadový přeplňovaný motor DOHC o objemu 998 cm3 generuje vysoký maximální výkon 147 kW (200 k), přičemž je také lehký a kompaktní. Produkuje intenzivní zrychlení, které se nepodobá ničemu, co může poskytnout motor s přirozeným sáním.
Aktivuje se, když jezdec zastaví a pevně zabrzdí (brzdy), VHA aktivuje zadní brzdu, aby umožnil jezdci uvolnit ruku/nohu brzdy.
Nová aplikace infotainmentu Kawasaki pro chytré telefony umožňuje stahovat různé aplikace třetích stran a zobrazovat je na TFT displeji v kokpitu.
Radarový senzor směřující dozadu monitoruje okolí motocyklu a upozorňuje jezdce na přítomnost vozidla blížícího se v mrtvém úhlu jezdce.
Pokročilejší verze elektronického tempomatu ACC udržuje rychlost nastavenou jezdcem, ale upravuje rychlost vozidla tak, aby byla zachována vhodná vzdálenost od vozidla vpředu.
Když systém určí, že pokračování aktuální rychlosti může vést ke kolizi s vozidlem vpředu, varuje jezdce.
TPMS nepřetržitě monitoruje tlak vzduchu v pneumatikách během jízdy, což zvyšuje jistotu jezdce na dlouhých túrách.
Světla aktivovaná nakloněním zabudovaná do podběhů pomáhají osvětlit vozovku v zatáčkách.
Velké, snadno čitelné 6,5” plnobarevné TFT přístrojové vybavení dodává kokpitu high-tech nádech. Kompatibilita s Kawasaki SPIN, která doplňuje různé režimy zobrazení a konektivitu smartphonu, nabízí četné možnosti infotainmentu.
Systém hlavního klíče KIPASS (Kawasaki's Intelligent Proximity Activation Start System) umožňuje dálkovou aktivaci hlavního spínače motocyklu a zámku řízení.
Při prudkém brzdění způsobí ESS blikání brzdového světla, které upozorňuje na rychlé zpomalení motocyklu.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Maximální točivý moment | 137,3 N•m {14 kgf•m} / 8 500 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 40 mm x 4 s dvojitým vstřikováním |
Výkon |
147,1 kW {200 PS} / 11.000 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 130 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Hmotnost | 266 kg |
Brzdy |
přední - Dvojité poloplovoucí kotouče 320 mm. Třmen: Duální radiální montáž, monoblok, protilehlý 4pístkový
zadní - Jeden kotouč 250 mm. Třmen: 2-pístkový |
D x Š x V |
2,175 x 790 x 1,260 mm |
Typ rámu |
Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici |
Pneumatiky |
120/70ZR17M/C (58W) 190/55ZR17M/C (75W) |
Palivová nádrž | 19 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 998 zdvihový objem |
výkon | 147 kw |