Přivítejte žhavou novinku roku 2024 - zcela novou Ninju 500! Agresivně stylizovaná Ninja 500 je vyvedena v temné šedo černé metalíze a je poháněna zcela novým řadovým dvouválcovým vodou chlazeným motorem vybaveným asistovanou antihopingovou spojkou. Tato nová pohonná jednotka je umístěna v lehkém příhradovém trubkovém rámu Trellis. Mladí, ale i zkušení jezdci využijí mrštnost a výhody svižného zatáčení a změn směru a též okamžitou odezvu na plyn u nové agilní pohonné jednotky. O bezpečné zastavení se starají výkonné brzdy o velkém průměru. Nově je Ninja 500 vybavena, barevným LCD přístrojovým panelem s mobilní konektivitou a Full LED osvětlením. Ninja 500 samozřejmě splňuje všechny požadavky pro řízení s řidičským oprávněním skupiny A2.
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
KAWASAKI Ninja 500 MY24 černá
Plynulé a výkonné zrychlení je k dispozici otáčením zápěstí díky novému motoru o objemu 451 cm3. Akcelerace je svižná díky dostatku výkonu v rozsahu nízkých až středních otáček, a když plyn zůstane zapnutý, dostatek výkonu v rozsahu vysokých otáček, aby bylo možné snadno dosáhnout vyšších rychlostí. Díky dobře vyváženému výstupnímu výkonu a silné akceleraci v celém rozsahu otáček je tento motor díky kombinaci tohoto motoru s lehkým podvozkem vhodný pro širokou škálu jízdních situací včetně každodenního ježdění.
Klíčem je snadné použití, protože kompaktní šasi bylo navrženo tak, aby bylo uživatelsky co nejpříjemnější. Předvídatelná ovladatelnost díky podvozku koncipovanému s ohledem na nízkou hmotnost, ovladatelnost a centralizaci hmoty poskytuje vynikající pocit a inspirující sebevědomí pro širokou škálu jezdců. Snadná manipulace také usnadňuje manévrování při parkování.
Bez ohledu na to, z jakého úhlu se na Ninja 500 díváte, jeho výrazná přední část a elegantní, plynulé linie jasně dávají najevo, že se jedná o člena rodiny Ninja se vzhledem inspirovaným závody na velkých motocyklech. Tvar celokarosářské karoserie podporuje pocit jednoty s jezdcem a pomáhá mu cítit se v jednotě s motocyklem.
Zatímco výška sedla je 785 mm, tenký design sedla i zadní části motoru poskytuje jezdcům volnou linii, aby jejich nohy dosáhly na zem. Plochý tvar sedla nabízí dostatečné polstrování v přední části, aniž by byl obětován pohodlný dosah na zem, což pomáhá jezdcům užít si kolo s jistotou.
Uvolněný jezdecký trojúhelník pojme širokou škálu velikostí jezdců a jízdních situací. Ve srovnání s některými jinými modely (jejichž poněkud extrémní jízdní poloha ohrožuje pohodlí), zvýšená poloha rukojeti a poloha stupačky mírně vpředu umožňují jezdci ovládat kolo a zároveň nabízejí pohodlí jezdce.
Sedadla s tlustým polstrováním a uretanem s nízkým odskokem přispívají k vynikajícímu jízdnímu komfortu. Velkoobjemová karoserie Ninja 500 také nabízí skvělou ochranu proti větru a dále přispívá k jízdnímu komfortu.
Ninja 500 má mřížový rám podobný designu jako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamické tuhosti Kawasaki byla použita k zajištění optimální tuhosti při nízké hmotnosti. Motor je pevně uložen a používá se jako namáhaný člen. Konstrukce rámu výrazně přispívá k nízké pohotovostní hmotnosti kola.
Podvozek má design s krátkým rozvorem/dlouhou kyvnou vidlicí ve stylu supersportu, doplněný optimalizovaným nastavením trailu, které poskytuje lehké a přirozené ovládání. Nízká hmotnost kola také přispívá ke snadné manipulaci a usnadňuje manévrování při sestupu z kola, například při parkování.
Assist & Slipper Clutch Kawasaki má za následek lehké zatažení spojky pro ještě příjemnější a ovladatelnější jízdu v každodenních situacích a snížení přeskakování a poskakování zezadu pro lepší sportovní jízdu a větší jistotu.
Síla motoru o objemu 451 cm3 se nachází v celém rozsahu otáček, aby jej jezdci mohli snadno používat bez ohledu na to, jaký druh jízdy právě provozují, od nízkého výkonu pro akceleraci mimo trať ve městě až po nejvyšší výkon. otáčky pro jízdu po dálnici. Motor v novém Ninja 500 plní svůj úkol, bez ohledu na to, co může být.
Úplný LCD přístrojový panel u standardních modelů i TFT displej u modelů SE nabízejí připojení k chytrému telefonu, což umožňuje jezdcům propojit se se svými stroji a užívat si upozornění na displeji, záznamy z jízdy a komunitní funkce.
„Tvář“ Ninja 500 je založena na dvou nově navržených kompaktních světlometech. Pod nimi vyčnívají dopředu dva spoilery a dotvářejí výrazný vzhled.
Karoserie nové Ninja 500, která se pohybuje zepředu dozadu s plynulým vrstveným designem, působí svěžím dojmem, zatímco sportovní prvky dodávají stroji účelný vzhled inspirovaný závody, který budou majitelé hrdí vlastnit a předvádět.
Poloplovoucí přední kotouč Ninja 500, který měří Ø 310 mm (stejná velikost disku jako u Ninja ZX-14R), nabízí jistou brzdnou sílu. Modely s ABS nabízejí větší jistotu při jízdě.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, paralelní twin |
Zdvihový objem | 451 ccm |
Maximální točivý moment | 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6 000 ot./min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: 32 mm x 2 |
Výkon |
33,4 kW / 45,5 PS |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 145 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Hmotnost | 171 kg |
Brzdy |
přední - Jediný poloplovoucí disk Ø 310 mm Dvoupístový
zadní - Jediný disk Ø 220 mm Dvoupístový |
D x Š x V |
1 995 x 730 x 1 120 mm |
Typ rámu | Trellis, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
110/70 R17 M/C 54H 150/60 R17 M/C 66H |
Palivová nádrž | 14 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 451 zdvihový objem |
výkon | 34 kw |