- Zadní odpružení Öhlins
- Přepracovaná přední vidlice o větším průměru ve zlaté barvě a s větším rozsahem nastavení je doplněna o zadní tlumič Öhlins S46 pro lepší jízdního pohodlí a vynikající pocit přilnavosti a ovladatelnosti. Zadní odpružení je také vybaveno dálkovým seřizovačem předpětí, což usnadňuje úpravu jeho nastavení bez nářadí, aby vyhovovalo tandemové jízdě nebo jízdě se zavazady.
Balíček předních brzd složený z komponentů od firmy Brembo nabízí silnější brzdný účinek a přispívá k ještě přesnějšímu ovládání a většímu pohodlí při používání brzd. Přední kotouče Brembo o průměru 300 mm a radiální monoblokové třmeny M4.32 jsou doplněny hlavní brzdovou pumpou od firmy Nissin a toto vše doplňují pancéřové hadice z nerezové oceli, které poskytují větší brzdný výkon a lepší cit při ovládání brzdové páčky.
Volitelné jízdní režimy, které spojují kontrolu trakce (KTRC) a výkonnostní režimy motoru (Power mode), umožňují jezdcům snadno nastavit řízení trakce a distribuci výkonu motoru tak, aby tyto vyhovovaly dané jízdní situaci. Jezdci si mohou vybrat ze tří přednastavených režimů (Sport, Road, Rain) a nebo manuální nastavení (Rider), ve kterém lze každou hodnotu nastavit lindividuálně dle přání každého jezdce.
Nově zvolené pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsport 2 přispívají k vynikajícímu jízdnímu projevu a vyhovují vyváženému, přátelskému a přesnému charakteru podvozku motocyklu Kawasaki Z900 SE.
Volba režimů motoru Full Power nebo Low Power umožňuje jezdcům nastavit průběh výkonu tak, aby vyhovoval každému jezdci a aktuálním jízdním podmínkám. Režim nízkého výkonu (Low power) omezuje výkon na přibližně 55% z maxima. (Snížený výkon se řídí v závislosti na aktuálních otáčkách motoru a poloze škrticích klapek, a tak nabízí lepší cit a ovladatelnost.
Zatímco charakteristické designové prvky Sugomi u motocyklu Kawasaki Z900 SE zůstávají nezměněny, jeho poutavý svěží styl těží z řady modernizací, díky nimž je jeho agresivní design nyní ještě výraznější.
Digitální přístrojový TFT panel nové Kawasaki Z 900 doplňuje integrovaný Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně ovládat řadu funkcí panelu přístrojů, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na Vašem motocyklu.
Nová Kawasaki Z900 SE je vybavená pokročilou technologií kontroly trakce - KTRC. Tato funkce dává jezdci větší jistotu při ovládání motocyklu. Tři úrovně nastavení zajistí optimální zásah kontroly trakce v nejrůznějších jízdních situacích. Ať už chcete jet sportovním tempem a nebo mít větší jistotu na kluzké vozovce, KTRC Vás vždy podrží.
Kawasaki Z900 SE je osazen ostře řezaným předním světlometem s LED technologií, která doslova projasní každou Vaši noční jízdu. Skvělá zpráva je, že i ostatní světla jsou LEDková a to včetně blinkrů, obrysových světel a osvětlení SPZ.
Kompaktní plně digitální barevný TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový a hodnotný vzhled. Velmi kvalitní barevný displej je vybaven technologií TFT (thin-film transistor), která poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Barva pozadí obrazovky je volitelná (černá nebo bílá) a jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display.
Specifikace
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Zdvihový objem | 948 ccm |
Maximální točivý moment | 98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 4 s vedlejším plynem |
Výkon |
92,2 kW /125 PS / 9.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rozměry
Světlá výška | 145 mm |
Výška sedla | 820 mm |
Hmotnost | 212 kg |
Ostatní
Brzdy |
přední - Dvojité poloplovoucí kotouče okvětních lístků 300 mm. Třmen: Dvojitý protilehlý 4-pístkový
zadní - Jeden okvětní kotouč o průměru 250 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2,070 x 825 x 1,080 mm |
Typ rámu |
Příhradový, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
120/70ZR17M/C (58W) 180/55ZR17M/C (73W) |
Palivová nádrž | 17 litrů |