Obličeje na klasickém přístroji s dvojitým vytáčením mají typický typ písma, který odráží charakter W800.
Kawasaki W800 odkazuje na Kawasaki W1 a přináší i dnes zážitek z jízdy jako na motorkách z 60.až
70.let. Zachovává i legendární motor s královskou hřídelí. Velmi kvalitní dílenské
zpracování je vidět v každém detailu. Stačí se rozjet, uslyšíte krásný zvuk motoru
a překvapí vás parádní ovladatelnost i brzdy. Jen tak se kocháte jízdou, tak
jak na žádné jiné motorce dnešní doby.
W800 je motocykl, který oslovuje širokou škálu
jezdců a nabízí snadnou manipulaci a vysokou úroveň řemeslného zpracování (kodawari). Ale ze
tří modernizovaných retro modelů je W800 nejpravdivější vzhledem k vzhledu a pocitu
původního W, což jezdcům umožňuje pochopit potěšení a hrdost z jízdy na stroji ze 60. let. S příchodem W800 si mohou jezdci, kteří hledají historii, nyní vychutnat tři příchutě W.
Zařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Classic a cruiser
Obličeje na klasickém přístroji s dvojitým vytáčením mají typický typ písma, který odráží charakter W800.
Motor s dlouhým zdvihem vyladěný pro nízký střední rozsah výkonu poskytuje spoustu točivého momentu a dobrý výkon. Bohatý puls motoru připomíná jezdcům, že pilotují stroj se dvěma motory. Vstřikování paliva zajišťuje čistý, efektivní a bezproblémový provoz. Na rozdíl od převážně černých motorů W800 STREET a CAFE je motor W800 většinou brilantní stříbro, které upozorňuje na svou klasickou podobu a přirozenou krásu.
19 “přední a 18” zadní kola s velkým průměrem dodávají vozidlu W800 jeho klasickou ovladatelnost: jemné vyvážení uvolněné, lehké otáčení a přímočaré stability. Velké přední kolo přispívá k charakteristickému neklidnému pocitu řízení. Pro srovnání, 18 ”/ 18” kola W800 STREET a CAFE poskytují mírně sportovnější ovládání.
Dlouhé, pohodlné sedadlo se sklopným sedadlem a tlustým žebrovaným polstrováním má dostatek prostoru pro jezdce i cestující. Přední část sedadla byla tvarována tak, aby usnadňovala přístup k zemi, a sedadlo je opatřeno potrubím kolem okraje.
Řídítka W800 staví jezdce do uvolněné jízdní polohy, mezi polohou vzpřímené polohy „klasického motocyklu“ modelu W800 STREET a sportovní polohou přední nápravy modelu W800 CAFE. (Poloha řídítek je stejná jako u předchozího W800.)
Motor |
Vzduchem chlazený, 4-taktní, dvouválcový, vertikální |
Zdvihový objem | 773 ccm |
Maximální točivý moment | 62,9 N•m {6,4 kgf•m} / 4 800 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 34 mm x 2 |
Výkon |
35 kW /48 PS / 6.000 min |
Převodovka | 5 rychlostí |
Světlá výška | 1 250 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Hmotnost | 221 kg |
Brzdy |
přední - Jeden kotouč 320 mm. Třmen: Dvoupístkový
zadní - Jeden kotouč 270 mm. Třmen: Dvoupístkový |
D x Š x V |
2,190 x 790 x 1,075 mm |
Typ rámu |
Dvojitý kolébkový, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
100/90-19 M/C 57H 130/80-18M/C 66H |
Palivová nádrž | 15 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 773 zdvihový objem |
výkon | 35 kw |