Vulcan S, není jen obyčejný, průměrný cruiser, ale vytváří zcela novou kategorii sám pro sebe. Je jiný, a to nejen díky svému silnému dvouválcovému řadovému motoru, inovativnímu uspořádání rámu a charakteristice podvozku. Vše bylo od začátku navrženo tak, aby motocykl nabízel co nejvíce zábavy za řídítky každému, kdo na něj usedne. Ovládání Vulcanu S je nečekaně snadné, intuitivní a jízdu na něm si užije jak začátečník, tak i zkušený jezdec, ať už jede okolo komína, nebo na dlouhý výlet. Vulcan S nevyžaduje, aby se jeho majitel řídil nějakými předsudky, aktuální módou nebo životním stylem. Je vstřícný, stylový, individuální a zábavný ve všech situacích a vybízí Vás, abyste šli svou vlastní cestou!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Classic a cruiser
PRO DRŽITELE ŘIDIČSKÉHO OPRÁVNĚNÍ A2, LZE MOTOCYKL VÝKONOVĚ SNÍŽIT NA 35 kW.
Vulcan S a jeho netradiční tvary doplněné mnoha moderními prvky, jako například originální přední světlomet nebo pětipaprsková litá kola dělají z tohoto motocyklu opravdu netradiční cruiser.
Brzdovou i spojkovou páčku si snadno, rychle a bez nářadí nastavíte tak, aby jejich vzdálenost od řídítek odpovídala velikosti Vašich rukou i Vašim aktuálním požadavkům.
Jeden zadní tlumič umístěný na pravé straně motocyklu, je doplněn o přepákování, které umožňuje větší zdvih zadního kola a tím zlepšuje jízdní komfort. Umístění tlumiče také přispívá ke kompaktnímu designu a navíc dělá místo výfukové koncovce umístěné pod motorem. Optimální nastavení podvozku pro Váš jízdní styl a hmotnost zavazadel zajišťuje sedmipolohové nastavitelné předpětí zadní pružiny.
Díky 14ti litrové nádrži a velmi nízké spotřebě řadového dvouválce pojedete k benzínce jen zřídka. Praktické ve městě, příjemné pro nerušené celodenní výlety.
Kompaktní motor a štíhlý rám jsou výsledkem konstrukce, která je úzká v oblasti kolen jezdce a jeho nohou. Předsazené přední stupačky jsou ideální pro uvolněnou jízdu ve stylu cruiserů.
Elegantní a komfortně tvarovaná sedadla s bohatým polstrováním nabízí excelentní komfort při jízdě.
Dosáhnout při zastavení motocyklu oběma nohama na zem je důležité nejen proto, abyste se na motocyklu cítili pohodlně, ale usnadňuje to i manipulaci s motocyklem na místě. S nízkým těžištěm a se sedadlem řidiče umístěným pouhých 705 mm nad zemí nebudou mít problém s ovládáním Vulcanu S ani jezdci s velmi drobnou postavou.
Velké brzdové kotouče v předu i vzadu kombinují skvělý brzdný účinek a snadné, příjemné ovládání, vhodné nejen pro začínající jezdce.
Stupačky řidiče jsou nastavitelné do tří poloh - standardní seriová poloha, o 25 mm dopředu, o 25 mm dozadu. Díky tomu najdete vždy tu správnou polohu, která nejlépe odpovídá Vaší postavě a Vašim požadavkům.
Tlumič výfuku umístěný pod motorem přispívá k nízkému těžišti motocyklu, centralizaci hmot a jeho umístění také usnadňuje jezdcům menších postav pohodlně dosáhnout na zem a navíc se o něj nikdy nespálíte. Design krátkého tlumiče výfuku je navržený speciálně pro Vulcan S.
Jeden zadní tlumič umístěný na pravé straně motocyklu, je doplněn o přepákování, které umožňuje větší zdvih zadního kola a tím zlepšuje jízdní komfort. Umístění tlumiče také přispívá ke kompaktnímu designu a navíc dělá místo výfukové koncovce umístěné pod motorem. Optimální nastavení podvozku pro Váš jízdní styl a hmotnost zavazadel zajišťuje sedmipolohové nastavitelné předpětí zadní pružiny.
Konstrukce rámu, zadního odpružení a kyvné vidlice tvoří jednu linii, běžící od přední části stroje až k ose zadního kola. Lehký trubkový rám z vysokopevnostní oceli dodává stroji čistý atraktivní vzhled. Pro dosažení požadovaných hodnot pevnosti, pružnosti a namáhání byla použita 3D analýza.
Originální stylový přístrojový panel Vulcanu S je vybaven analogovým tachometrem kombinovaným s víceúčelovým LCD displejem. Díky digitálním funkcím jste plně informováni o jízdních a provozních podmínkách včetně ukazatele zařazeného rychlostního stupně.
Rozvor 1575 mm byl zvolen záměrně jako ideální kompromis, který zajišťuje jak snadnou ovladatelnost, tak i mimořádnou jízdní stabilitu. Tyto vlastnosti, které z Vulcana S dělají velmi zábavný stroj, z něj zároveň činí i ideální motocykl pro začátečníky.
Snadno obladatelný, kapalinou chlazený řadový dvouválec s osmi ventily, rozvodem DOHC a objemem 649 ccm běží hladce již od nízkých otáček a snadno se vytáčí. Jeho klidný chod oceníte zejména ve středních otáčkách. Motor byl naladěn tak, aby si jeho výkon užili jak zkušení, tak i začínající jezdci. Vulcan S oslní svými plynulými rozjezdy, jemnou akcelerací a silným zátahem, který usnadňuje nájezdy na dálnice, či svižné předjíždění na okreskách.
Motor |
kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový řadový |
Zdvihový objem | 649 ccm |
Maximální točivý moment | 62,4 N•m {6,4 kgf•m} / 6.700 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: 38 mm x 2 s pomocnými škrtícími klapkami |
Výkon |
44,7 kW /61 PS / 7.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 1300 mm |
Výška sedla | 705 mm |
Hmotnost | 229 kg |
Brzdy |
přední - Jediný kotouč 300 mm. Třmen: Dvoupístový
zadní - Jeden kotouč 250 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2,310 x 880 x 1,100 mm |
Typ rámu |
Trubkový, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
120/70 R18M/C 59H 160/60 R17M/C 69H |
Palivová nádrž | 14 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 649 zdvihový objem |
výkon | 45 kw |