DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: P248076

KAWASAKI VERSYS 1000 SE ABS MY24 šedá

Versys 1000 SE má navíc oboustranný quickshifter, velké cestovní plexisklo, praktické blástry, LED přisvěcování do zatáček, moderní barevný TFT display, který má konektivitu s Vaším smartphonem a kvalitní odolný samozacelitelný lak a elektronický semiaktivní podvozek Showa s technologií Skyhook.  

Více informací
Varianty:
399 900 Kč Včetně DPH
330 496 Kč Bez DPH
Na prodejně
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     KAWASAKI     Kawasaki MY2024     MOTORKY     Adventure tourer

KAWASAKI VERSYS 1000 SE ABS MY24 šedá
399 900 Kč
+ -

Popis a parametry

 

KAWASAKI VERSYS 1000 SE ABS MY24 Metallic Diablo Black / Metallic Phantom Silver

Versys 1000 S a SE má navíc oboustranný quickshifter, velké cestovní plexisklo, praktické blástry, LED přisvěcování do zatáček, moderní barevný TFT display, který má konektivitu s Vaším smartphonem a kvalitní odolný samozacelitelný lak. Verze SE má ještě navíc elektronický semiaktivní podvozek Showa s technologií Skyhook.  

Vzrušující řadový čtyřválcový motor o objemu 1043 ccm

Klíčem k zábavnému chování nového Versyse 1000 S je jeho vzrušující motor, který přináší více než jen strohé údaje o jeho výkonu. Řadový čtyřválec o objemu 1043 ccm, vyladěný na flexibilitu v celém otáčkovém spektru nabízí vynikající odezvu na plyn, silný točivý moment zejména v nízkých a středních otáčkách a návykový, charakteristicky zvuk vycházející ze sání ve vyšších otáčkách. Motor tak na jezdce působí fyzicky i poslechově a dopřává mu vzrušující pocity při každém přidání plynu. Vylepšením elektronických škrticích klapek je navíc umožněno použití elektronického tempomatu a zároveň toto vše přispívá k plynulé a jemné distribuci výkonu.

 

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
Pokročilá kontrola trakce Kawasaki (KTRC)
Pokročilá kontrola trakce Kawasaki (KTRC)

Tři režimy úrovně kontroly trakce pokrývají širokou škálu jízdních podmínek a nabízejí buď velmi dobrý sportovní výkon, nebo jistotu, spolehlivost a klid, který je potřeba při jízdě na kluzkém povrchu.

 

Komfortní standardní sedadlo + volitelné nižší
Komfortní standardní sedadlo + volitelné nižší

Versys 1000 S je standardně vybaven sedadlem Comfort Seat, které má silnější uretanové polstrování, které poskytuje dokonalé cestovní pohodlí a umožňuje Vám trávit dlouhé hodiny v sedle. Vyšším jezdcům tak nabízí uvolněnou jízdní pozici kolen. Dále může být motocykl vybaven nižším sedadlem, které je o 20 mm nižší a upřednostňuje snadné ovládání stroje pro jezdce s menší postavou.

 

Vyhřívané rukojeti (gripy)
Vyhřívané rukojeti (gripy)

Vyhřívané rukojeti poskytují větší pohodlí v chladných dnech. V kombinaci s chrániči rukou (blástry) tak zajišťují vynikající tepelnou pohodu Vašich rukou za každého počasí.

 

Přisvěcování do zatáček originálními LED reflektory
Přisvěcování do zatáček originálními LED reflektory

Světla zabudovaná do bočních kapot pomáhají osvětlovat silnici před Vámi při zatáčení v noci. Každé ze tří světel má pevný, ale individuální směr svícení a aktivuje se na základě aktuálního úhlu náklonu motocyklu. Když se tedy motocykl nakloní, světla se rozsvítí v daném pořadí a vytvoří tak širší osvětlenou plochu ve směru, kterým motocykl směřujete.

 

Výkonné radiální brzdy
Výkonné radiální brzdy

Přední kotouče o průměru 310 mm jsou nyní bržděny velmi výkonnými monoblokovými třmeny s radiálním uchycením, doplněnými o hlavní brzdový válec přední brzdy s radiální pumpou, což přispívá k vynikajícímu citu při brždění a impozantní brzdné síle.

 

Elektronický tempomat Kawasaki
Elektronický tempomat Kawasaki

Tempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k většímu jízdnímu komfortu.

 

Volitelné jízdní režimy: Sport, Road, Rain, Rider (individual)
Volitelné jízdní režimy: Sport, Road, Rain, Rider (individual)

Nový Versys 1000 S je standardně dodáván s přednastavenými volitelnými jízdními režimy, které jsou vhodné pro jakéhokoliv jezdce a vyhoví jakýmkoliv jízdním podmínkám. Tato nová funkce umožňuje výběr ze tří přednastavených jízdních režimů (Sport, Road, Rain ), které automaticky kombinují nejvhodnější úroveň kontroly trakce s nastavením průběhu výkonu a také maximální výkon. Pro zkušené jezdce je zde dálé plně nastavitelný individuální režim Rider.

 

Zábavný, sportovně cestovní podvozek
Zábavný, sportovně cestovní podvozek

Jelikož se jízda v reálném světě odehrává na silnich, které jsou často méně kvalitní - nerovnosti na silnicích, hrboly a výmoly zdaleka nejsou vzácné a některé cesty nejsou ani zpevněné (kostky, dlaždice atd.) - Inženýři společnosti Kawasaki zvolili odpružení vhodné pro dlouhé cesty, aby umožnili jezdcům užívat si výlety a dovolené v sedlech. I když není toto cestovní odpružení vhodné k použití v terénu, jeho schopnost vyrovnat se s méně kvalitním povrchem na cestách umožňuje, aby Versys 1000 S zůstal skvělý i tam, kde by motocykly s tužším a sportovním podvozkem již neobstály. Lehká 17” kola vpředu i vzadu přispívají ke skvělé sportovní ovladatelnosti.

 

Skvěle čitelný, barevný TFT přístrojový panel
Skvěle čitelný, barevný TFT přístrojový panel

Kompaktní plně digitální barevný TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový a hodnotný vzhled. Velmi kvalitní barevný displej je vybaven technologií TFT (thin-film transistor), která poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Barva pozadí obrazovky je volitelná (černá nebo bílá) a jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display. Kromě rolovatelných multifunkčních oken v menu nabízí panel i dva režimy zobrazení podle toho, jak chtějí jezdci prezentovat své jízdní údaje.

 

Asistent průjezdu zatáčkou Kawasaki (KCMF)
Asistent průjezdu zatáčkou Kawasaki (KCMF)

Za pomoci nejnovějšího pokročilého softwaru vyvinutého v Kawasaki a zpětné vazby od kompaktní inerciální jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametry motoru, podvozku a brzd v každé zatáčce - od vjezdu do zatáčky, přes apex, až po výjezd ze zatáčky. Modulací brzdné síly a korekcí výkonu motoru usnadňuje jezdci plynulý přechod z brždění až k akceleraci a naopak. Toto vše pak pomáhá jezdcům udržet v každé zatáčce ideální jízdní stopu.

 

Snadno nastavitelný větrný štítek
Snadno nastavitelný větrný štítek

Plynule a ve velkém rozsahu nastavitelný větrný štítek vylepšuje již tak výbornou ochranu před větrem, kterou sama o sobě nabízí přední kapota Versysu 1000 S. Plexisklo lze přizpůsobit preferencím každého jezdce, což přispívá k pohodlnému cestování po dálnici. Výšku čelního plexi lze snadno nastavit bez použití jakéhokoliv nářadí pouze rukou.

 

Konektivita s Vaším smartphonem
Konektivita s Vaším smartphonem

Digitální barevný TFT přístrojový panel nové Kawasaki Versys 1000 S doplňuje Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení jejich mobilního telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně a vzdáleně ovládat řadu funkcí na přístrojovém panelu, což přispívá k lepším zážitkům z jízdy na tomto motocyklu.

 

Dvojité přední LED světlomety
Dvojité přední LED světlomety

Oba dva full LED světlomety mají potkávací a dálková světla a také obrysové světlo. Nové světlomety, které jsou v noci dobře viditelné, nabízejí výrazně vyšší jas, aby výborně osvětlily cestu při Vašich nočních jízdách.

 

Skvěle dostupná, výkonná napájecí 12V zásuvka
Skvěle dostupná, výkonná napájecí 12V zásuvka

Pohodlně umístěná 12V stejnosměrná napájecí zásuvka je nyní standardní výbavou, dříve byla dodávána jako příslušenství. Zásuvka je již zapojena a dává k dispozici výkon až 40W.

 

Elektronicky ovládané škrticí klapky
Elektronicky ovládané škrticí klapky

Elektronicky ovládané škrticí klapky umožňují řídicí jednotce ECU vytvářet optimální směs paliva a vzduchu, která je pak distribuována do spalovacího prostoru v motoru. Ideální poměr množství vstřikovaného paliva k poloze elektronických škrticích klapek regulujících nasávaný vzduch, mají za následek hladkou a přirozenou odezvu motoru na každé přidání plynu a jemnou distribuci výkonu motoru - kterou sama Kawasaki nazývá "smooth power".

 

Kompletní LED osvětlení motocyklu
Kompletní LED osvětlení motocyklu

Od dvojitých předních světlometů přes kompaktní LED blinkry až po zadní LED koncové světlo a spolu s LED žárovku osvětlující registrační značku nabízí Versys 1000 S kompletní balíček LED osvětlení.

 

Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quick Shifter - KQS)
Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quick Shifter - KQS)

Nově se standardně u motocyklu Kawasaki Versys 1000 S dodává oboustranné rychlořazení (quickshifter), což umocňuje sportovní a vzrušující charakter jeho motoru. Nad 2500 otáček umožňuje toto rychlořazení řadit nahoru i dolů bez vymáčknutí spojky. Lze jej používat nejen při rychlé sportovní jízdě, ale i při jízdě po městě, nebo na dlouhých výletech vylepší komfort jízdy. Systém možňuje plynulejší akceleraci i brždění. Během akcelerace snímač detekuje pohyb řadicí páky a vysílá signál do řídící jednotky, která na okamžik přeruší zapalování tak, aby převodovka mohla plynule a rychle přeřadit na další rychlostní stupeň i bez nutnosti zmáčknutí páčky spojky. Během brždění systém KQS automaticky ovládá otáčky motoru, což umožňuje také podřazování bez použití spojky.

 

Vzrušující řadový čtyřválcový motor o objemu 1043 ccm
Vzrušující řadový čtyřválcový motor o objemu 1043 ccm

Klíčem k zábavnému chování nového Versyse 1000 S je jeho vzrušující motor, který přináší více než jen strohé údaje o jeho výkonu. Řadový čtyřválec o objemu 1043 ccm, vyladěný na flexibilitu v celém otáčkovém spektru nabízí vynikající odezvu na plyn, silný točivý moment zejména v nízkých a středních otáčkách a návykový, charakteristicky zvuk vycházející ze sání ve vyšších otáčkách. Motor tak na jezdce působí fyzicky i poslechově a dopřává mu vzrušující pocity při každém přidání plynu. Vylepšením elektronických škrticích klapek je navíc umožněno použití elektronického tempomatu a zároveň toto vše přispívá k plynulé a jemné distribuci výkonu.

 

Inteligentní ABS systém od Kawasaki (KIBS)
Inteligentní ABS systém od Kawasaki (KIBS)

Velice přesný, sofistikovaný systém řízení brzdného účinku od Kawasaki (Kawasaki Intelligent Braking System) je u Versyse 1000 S standardní výbavou. Jedná se o stejný pokročilý systém, který je použit u motocyklů jako je například Ninja H2 a Ninja ZX-10R. Tento systém je nastavený a upravený tak, aby vyhovoval výkonnostním parametrům a cestovnímu odpružení motocyklu Versys 1000 S.

 

Systém uchycení bočních kufrů bez přídavné konstrukce
Systém uchycení bočních kufrů bez přídavné konstrukce

Nový systém upevnění bočních kufrů umožňuje velmi snadné připevnění a sejmutí kufrů, což přispívá k maximálnímu cestovnímu pohodlí. Jednoduchý systém upevnění kufrů do madel spolujezdce v zadní části motocyklu, drží kufry blízko k podélné ose motocyklu a tím zlepšuje ovladatelnost motocyklu. Díky čistému designu těchto madel je zajištěno, že zadní část motocyklu vypadá skvěle i po sejmutí kufrů.

Specifikace
Motor

Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový

Zdvihový objem 1 043 ccm
Vrtání / zdvih 77 x 56 mm
Kompresní poměr 10.3:1
Ventilový rozvod DOHC. 16 ventilů
Palivový systém Fuel injection: Ø 38 mm x 4
Zapalování

Digitální

Startování

Elektrické

Mazání Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

 

Výkon & Převodovka
Maximální výkon 88,2 kW {120 PS} /
Maximální točivý moment 102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 mi
snížení výkonu na 85kW Available
CO2 emise 128 g/km
Fuel consumption 85 kW 5.5 l/100 km
CO2 emission 85kW kit 128 g/km
Převodovka 6 rychlostí
Sekundární převody Utěsněný řetěz
Spojka Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední Dual semi-floating 310 mm petal discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadní Single 250 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpružení, přední ø43 mm inverted fork with rebound damping (right-side) and spring preload adjustability
Odpružení, zadní Horizontal Back-link, gas-charged, with rebound damping and remote spring preload adjustability

 

Rám a rozměry
Typ rámu Dvojitý trubkový, hliníkový
Zdvih zadního kola 152 mm
Délka 2 270 mm
Šířka 950 mm
Výška 1 490 mm
Výška sedla 840 mm
Světlá výška 150 mm
Pohotovostní hmotnost 255 kg

 

Ostatní
Pneumatiky

 

120/70ZR17M/C (58W)
180/55ZR17M/C (73W)
Palivová nádrž 21 l

 

Výrobce Kawasaki
objem 1043 zdvihový objem
výkon 88 kw
Náš kód: P248076
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání