Legendární Ninja ZX-6R je zpět! Společnost Kawasaki doplňuje svou řadu supersportovních motocyklů Ninja o oblíbenou čtyřválcovou šestistovku, ovšem nyní s motorem o obsahu 636 ccm! Nové závodní regule WSBK totiž umožňují použít motor o objemu 636 ccm i v závodech a tak si nyní můžete vychutnat její výkon jak na závodní trati, tak i v běžném provozu. Motocykl dostal novou agresivní 3D kapotáž s integrovaným přítlačným křídlem a krátkým plexisklem tlumícím turbulence a aerodynamickou podsedlovou kapotáž. Nově má Ninja ZX-6R monoblokové radiální brzdové třmeny a kotouče o průměru 310 mm, barevný 4,3" TFT přístrojový panel se čtyřmi jízdními režimy a s pokročilou kontrolou trakce, mobilní konektivitou a oboustranný quickshifter. Posuňte své hranice s novou ultimátní Ninjou ZX-6R!
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
KAWASAKI NINJA ZX-6R MY24 černá
Zcela nový styl je inspirován Ninja ZX-10R a zároveň ztělesňuje ideální image Supersportu. Nové přední a boční kryty vytvářejí design, který plynule přechází od hlavy k patě. Kompaktní nové světlomety a složitě vrstvená přední kapota dávají Ninja ZX-6R její novou „tvář“, zatímco zatemněné kryty motoru a tlumič přispívají k image Supersportu a LED směrová světla doplňují celý balíček LED osvětlení.
Nové 4,3” plně digitální TFT barevné přístroje propůjčují kokpitu high-tech a prvotřídní vzhled. Kromě připojení k chytrému telefonu nabízí nový měřič také řadu funkcí měřiče nedostupných u předchozího modelu.
Díky závodnímu motoru a výkonu podvozku optimalizovanému pro ulici nabízí Ninja ZX-6R radost z jízdy v široké škále jízdních situací. Zatímco jeho kořeny mu dávají vysoký potenciál pro zábavu na dráze, jeho zaměření na pouliční jízdu z něj dělá Supersport třídy 600 ccm, který je volbou pro celodenní ježdění v kaňonech nebo přes horské průsmyky.
Čtyři integrované jízdní režimy (Sport, Road, Rain nebo Rider (manuální)) usnadňují výběr úrovně kontroly trakce a režimu výkonu podle aktuálních jízdních podmínek.
Výhoda, kterou nabízí Ninja ZX-6R větší zdvihový objem o 37 cm3, je významná pro opravdovou radost z jízdy. Vyšší výkon v celém rozsahu otáček je vítán při sportovní jízdě, jak na zadních silnicích, tak na závodní dráze. Ale silnější točivý moment v nízkém a středním rozsahu ve srovnání s „obyčejnými“ modely středních Supersportů také nabízí zvýšenou použitelnost v každodenních situacích jízdy na ulici, jako je jízda v městském provozu s rozjezdem a rozjezdem nebo zrychlení při předjíždění jiného vozidla na dálnici. Aktualizace pro rok 2024 zahrnují úpravy související s emisemi.
Vysoce tuhé, radiálně montované monoblokové třmeny poskytují pevný cit na páce pro vynikající ovládání. Velké kotoučové brzdy Ø 310 mm a hlavní válec přední brzdy s radiální pumpou doplňují sadu předních brzd a zajišťují silné brzdění s vynikajícím citem. Kotoučová brzda Ø 220 mm a lehký třmen zpomalují zadní kolo. Nové kulaté disky podobné stylu jako u Ninja ZX-10R přispívají k silné image rodiny Ninja ZX.
Kontrola trakce, řízení brzd na úrovni Supersportu, volitelné režimy výkonu a rychlé řazení jsou nyní doplněny plně barevným přístrojovým vybavením TFT s řadou nových funkcí, včetně připojení chytrého telefonu a integrovaných jízdních režimů.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Zdvihový objem | 636 ccm |
Maximální točivý moment | 69 N•m {7 kgf•m} / 10.800 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø38 mm x 4 s oválnými pomocnými škrtícími klapkami |
Výkon |
91 kW {124 PS} / 13.000 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 130 mm |
Výška sedla | 830 mm |
Hmotnost | 198 kg |
Brzdy |
přední - Dvojité poloplovoucí kotouče 310 mm. Třmen: duální radiální montáž, monoblok, protilehlý 4-pístkový
zadní - Jeden kotouč 220 mm. Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2,025 x 710 x 1,105 mm |
Typ rámu |
obvodový hliník |
Pneumatiky |
120/70ZR17M/C (58W) 180/55ZR17M/C (73W) |
Palivová nádrž | 17 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 636 zdvihový objem |
výkon | 91 kw |