Zařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Sport tourer a supersport
Vysoce pevný hliníkový rám Ninja 1000SX nabízí vysoký stupeň centralizace hmoty a nabízí rovnováhu mezi hbitostí a pevným ovládáním. Kolo rychle reaguje na podněty jezdce a zároveň nabízí vynikající schopnost absorbovat nerovnosti a vyjeté koleje. Ninja 1000SX s vynikající stabilitou v přímém směru a zasazeným pocitem v zatáčkách usnadňuje trávit dlouhé hodiny v sedle.
Ochrana proti větru, kterou poskytuje celokarosová karoserie, je doplněna novým čelním sklem se čtyřmi dostupnými polohami. Stejně jako dříve je čelní sklo nastavitelné ručně (bez nářadí).
Zcela nový výfukový systém 1 má uspořádání 4-na-2-v předkomůrce-1, což přispívá k vylepšenému sportovnímu vzhledu Ninja 1000SX. Jednostranné uspořádání tlumiče výfuku ušetří přibližně 2 kg hmotnosti.
Revize kapotáže a zcela nový jednostranný tlumič výfuku dodávají Ninja 1000SX sportovnější, dynamičtější styl, který odráží její sportovní jízdní potenciál a přispívá k silnější image rodiny Ninja. All-LED osvětlení dodává prvotřídní nádech.
Silnější, širší sedadla pro jezdce a spolujezdce poskytují zvýšený komfort a umožňují delší hodiny v sedle. Sedák zadního sedadla je širší než jeho základna a nabízí větší plochu. Kromě toho je k dispozici řada doplňkových možností sedadel, která uspokojí potřeby a preference jezdce a spolujezdce.
Rychlé řazení doplňuje vzrušující charakter motoru Ninja 1000SX a umožňuje řazení nahoru a dolů bez spojky pro plynulé zrychlování a rychlé a snadné zpomalování.
Tempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále přidávat plyn. To snižuje stres na pravé ruce při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k vysoké úrovni jízdního komfortu.
Ninja 1000SX doplňuje nejnovější elektronický balíček Kawasaki s vylepšenou IMU a je vybavena integrovanými jízdními režimy, 4,3” plně digitálním barevným TFT vybavením a připojením k chytrému telefonu.
Bluetooth čip zabudovaný do přístrojové desky umožňuje jezdcům bezdrátové připojení k jejich motocyklu. Pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP“ lze získat přístup k řadě funkcí přístroje, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na motocyklu.
Kompaktní nové plně digitální barevné TFT přístrojové vybavení dodává kokpitu high-tech, prvotřídní vzhled. Nový měřič také nabízí další funkce nedostupné u předchozího modelu.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4taktní, řadový čtyřtakt |
Zdvihový objem | 1043 ccm |
Maximální točivý moment | 111,0 N•m {11,3 kgf•m} / 8 000 ot./min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: 38 mm x 4 |
Výkon |
104,5 kW {142 PS} / 10 000 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 135 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Hmotnost | 235 kg |
Brzdy |
přední - dvojité poloplovoucí kotouče Ø 300 mm,Radiální montáž, monoblok, protilehlý 4 píst
zadní - Jeden disk Ø 250 mm Třmen: Jednopístkový |
D x Š x V |
2 100 x 825 x 1 190 mm |
Typ rámu |
Dvoutrubkový, hliníkový |
Pneumatiky |
120/70 ZR17 M/C (58W) 190/50 ZR17 M/C (73W) |
Palivová nádrž | 19 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 1043 zdvihový objem |
výkon | 105 kw |