Pro nadcházející sezonu 2024 Vám představujeme zcela nový Eliminator 500 SE. Tento městský cruiser přináší do této oblíbené kategorie svěží vítr v podobě nadčasového vzhledu, nejmodernějších technologií a perfektní ovladatelnosti. To vše v designu, který odkazuje na tolik úspěšné Eliminatory z minulosti. Tento cruiser má za úkol otřást zaběhlými konvencemi svým elegantním vzhledem, nízkým pohodlným posezem, snadným ovládáním, zcela novým lehkým trubkovým rámem a novým výkonným dvouválcovým motorem odvozeným od sportovnějších modelů Kawasaki. Eliminator 500 SE má oproti základnímu modelu navíc jiné lakování (barva Metallic Matte Carbon Gray / Flat Ebony), krásné prošívané sedadlo se dvěma vzory kůže, stylový kryt předního světlometu a USB zásuvku umístěnou na pravém řídítku.
Více informacíZařazeno v kategoriích: KAWASAKI Kawasaki MY2024 MOTORKY Classic a cruiser
KAWASAKI ELIMINATOR 500 SE MY24 černá
Geometrie podvozku, která odpovídá městským cruiserům s nízkým těžištěm, byla pečlivě vybalancována tak, aby bylo dosaženo snadné a přirozené ovladatelnosti. Lehce ovladatelný Eliminator 500 pomáhá jezdcům proplétat se městským provozem a přispívá k pohodové jízdě krajinou.
Zcela nový dvouválcový motor Eliminatoru poskytuje velký točivý moment již v nízkých otáčkách, což je ideální pro svižné předjíždění v hustém provozu. Ale ani při rychlé jízdě za městem Vás nenechá ve štychu a díly točivému charakteru bude i rychlá jízda příjemným zážitkem. Zároveń Vám tento charakter motoru dopřeje snadné ovládání při otáčení a jízdě krokem, ale také umožní pohodové vyjížďky krajinou. Při vysokých rychlostech pak oceníte velký výkon, chuť po otáčkách a jemnou odezvu na povely plynu.
Kompaktní, kulatý, plně digitální LCD přístrojový panel nabízí moderní nádech, který ale doplňuje autentický styl původních Eliminatorů. Dobře čitelné rozvržení zahrnuje klasický otáčkoměr, číslicový tachometr a ukazatel zařazeného rychlostního stupně - to vše jsou viditelné připomínky jízdního potenciálu nového Eliminatoru 500. Konektivita se smartphony zase umožňuje jezdcům přístup k funkcím panelu přístrojů pro ještě lepší zážitek z jízdy na tomto motocyklu.
Ikdyž je Eliminátor 500 rozměry dospělý motocykl, jeho nízkou provozní hmotnost umožňuje zcela nový podvozek. Příhradový rám typu Trellis, nízké těžiště, to vše přispívá k poholí jezdce a umožňuje vychutnat si relax při každé jízdě.
Kombinace dlouhého rozvoru s 18” předním a 16” zadním kolem pomáhá dosáhnout nízké polohy krku řízení a dlouhého, nízkého stylu cruiserů.
Výška sedadla řidiče je u Eliminatoru 735 mm, což je nejnižší hodnota ze všech silničních modelů Kawasaki o objemu 250 až 500 ccm, což je ideální pro jezdce menších postav. Vyšší a nižší ergonomická sedadla, které nabízíme jako příslušenství umožňují široké škále jezdců užít si Eliminator s maximálním jízdním pohodlím.
Moderní LED zadní světlo a blinkry evokují designový styl původního, avšak analogového Eliminatoru. Design zadní části je však zcela nový a originální. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi poukazuje na lehkost s jakou se tento motocykl ovládá.
Dostatek výkonu, pohodlné sedadlo jezdce i spolujezdce a ergonomická madla (dodávané jako příslušenství) usnadňují sdílení zážitků z jízdy na Eliminatoru se spolujezdci.
Příhradová konstrukce z vysoce pevné oceli je inspirovaná léty prověřeným rámem, kreý má Z400 & Ninja 400. Nový rám lae dosahuje nízké výšky sedadla Eliminatoru při zachování výkonnostního potenciálu sportovnějších strojů.
Dlouhý a nízký design, elegantní proporce a křivky navazují na původní Eliminatory. Tendo design je charakteristický nízkou a dlouhou palivovou nádrží a nízkou linií vedenou od krku řízení až po minimalistickou podsedlovku. Design tohoto motocyklu navazuje na filozofii cruiserů, ale posouvá ji zase o kousek dál k moderním strojům 21. století.
Kromě toho, že dvojité zadní tlumiče přispívají k jízdnímu komfortu a přirozené ovladatelnosti, připomínají styl původních ortodoxních motocyklů Kawasaki Eliminator.
Motor |
Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní |
Zdvihový objem | 451 ccm |
Maximální točivý moment | 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6.000 min |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 2 |
Výkon |
33,4 kW /45,4 PS / 9.000 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 1 5000 mm |
Výška sedla | 735 mm |
Hmotnost | 176 kg |
Brzdy |
přední - Jeden 310mm kotouč. Třmen: Dvoupístový
zadní - Jeden kotouč 240 mm. Třmen: Dvoupístový |
D x Š x V |
2.250 x 785 x 1.100 mm |
Typ rámu |
Příhradový, vysokopevnostní ocel |
Pneumatiky |
130/70-18 M/C 63H 150/80-16 M/C 71H |
Palivová nádrž | 13 litrů |
Výrobce | Kawasaki |
objem | 451 zdvihový objem |
výkon | 34 kw |