Skvělý motor v kombinaci s DNA skutečného revolucionáře dělá z Vespy Primavera S 50 triumf současné mobility.
Více informacíZařazeno v kategoriích: SKÚTRY VESPA VESPA PRIMAVERA
Čtyřtaktní Vespa Primavera o objemu 50 cm3 je vybavena inovativním motorem i-get se zabudovaným barometrickým senzorem, který neustále monitoruje spalování a přizpůsobuje ho jízdním podmínkám. Elektronické vstřikování a tříventilové rozvody (2 sací a 1 výfukový) jsou dokonale kalibrovány pro optimalizaci výkonu a spotřeby paliva. Třešničkou na dortu je vylepšený nástup a rozjezd.
Vespa Primavera je svěží, hbitá a živá. Ale to není všechno. Překypuje také širokou škálou nádherných barevných variant, z nichž každá je doplněna speciálními detaily verze S, jako jsou chromované povrchy, šedé diamantem broušené ráfky z hliníkové slitiny, štítové ráfky a hřeben blatníků.
Tato Vespa s malou karoserií a šikovnou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu. Její 12" kola zajišťují dokonalou přilnavost na všech površích a za všech podmínek.
Psala se 60. léta. Doba, kdy se měnil svět, když na scénu vstoupila Vespa Primavera, a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci dvou kol a motoru. Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.
Motor |
Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem |
Zdvihový objem | 49 ccm |
Vrtání / zdvih | 39 mm x 41,4 mm |
Výkon |
2,2 kW - 3 koně - při 7.500 ot./min |
Odpružení |
Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů, Šroubová pružina s jedním hydraulickým tlumičem nárazů |
Převodovka | Automatická převodovka CVT |
Výška sedla | 790 mm |
Délka | 1870 mm |
Šířka | 735 mm |
Rozvor | 1330 mm |
Pneu přední | Bezdušová 110/70 - 12” |
Pneu zadní | Bezdušová 120/70 - 12” |
Palivová nádrž | 7,5 l |
Výrobce | Vespa |
objem | 49 zdvihový objem |
výkon | 2.2 kw |