Spolu s klasicky stylizovanými variantami, které byly inspirovány jeho ikonickým jmenovcem z 60. let, posouvá tato nová verze Interceptor 650 styl kupředu o deset let, do 70. let. Postaven s dokonalou rovnováhou stylu a výkonu, je to moderní klasika, která si zachovává podstatu a vzhled autentického britského roadsteru, ale s nádechem sluncem zalité Kalifornie.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Interceptor 650 MOTORKY ROYAL ENFIELD
Typický moderní klasický roadster - se kterým je radost jezdit na klikatých silnicích, dálnicích, nebo v městské džungli, se stejnou lehkostí a grácií jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce.
Inspirovaný ikonickým modelem Interceptor z 60.let v době jeho největší slávy na americkém západním pobřeží. Nový Interceptor 650 Twin vystihuje životní styl slunné Kalifornie. Tato moderní klasika je podstatou britského roadsteru, která spojuje nadčasový styl a současný výkon.
Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím.
Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček.
Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem je osazena pneumatikami Pirelli Phantom SportComp, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou.
Se širokým opěrným řídítkem má Interceptor komfortní vzpřímenou řídící jízdní polohu. Ergonomický trojúhelník, který je tvořen řídítky, má nízké sedadlo a stopu, je nastaven pro pohodlí s jemným sportovním zaujetím, který pomáhá jezdci co nejvíce využít agilního podvozku a intuitivně se s ním propojit.
Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění.
Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky.
Motor |
vzduchem/olejem chlazený, 4-taktní dvouválec |
Zdvihový objem | 648 ccm |
Maximální točivý moment | 52 Nm při 5250 rpm |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 2 s dvojitými škrtícími ventily |
Výkon |
35 kW |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 174 mm |
Výška sedla | 804 mm |
Hmotnost | 202 kg |
Brzdy |
přední - Brembo 320mm, dvoupístkový
zadní - 240mm Disc, Jednopístkový |
D x Š x V |
2 122 x 789 x 1 165 mm |
Typ rámu |
dvojitý trubkový |
Pneumatiky |
100/90-18, 56 H Pirelli 130/70-18, 63 H Pirelli Phantom |
Palivová nádrž | 13,7 litrů |
Výrobce | Royal Enfield |
objem | 648 zdvihový objem |
výkon | 35 kw |