V srdci HNTR bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon. Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla u HNTR 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci* v dopravním provozu typu stop-and-go.
Více informacíZařazeno v kategoriích: ROYAL ENFIELD HNTR 350
Royal Enfield HNTR 350 Dapper Ash
AKCE - ZA PŘÍPLATEK 4.040,- BALÍČEK PŘÍSLUŠENSTVÍ V HODNOTĚ 18.040,-
BALÍČEK OBSAHUJE:
ČERNÁ TOURINGOVÁ ZRCÁTKA + ADAPTÉR ZRCÁTEK
ČERNÁ ZÁTKA NALÉVACÍHO OTVORU OLEJE
ČERNÝ PADACÍ RÁM
ČERNÝ OCHRANNÝ KRYT MOTORU
ČERNÉ PLOCHÉ SEDLO
AKČNÍ BALÍČEK SE VZTAHUJE POUZE K MOTOCYKLŮM, KTERÉ JSOU SKLADEM V ČR.
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
V srdci Hunteru bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má Hunter 350 ten správný výkon.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště Hunteru navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. Hunter je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
Hunter 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla u Hunteru 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
U Hunteru 350 najdete port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Motor |
Vzduchem/olejem chlazený 4-taktní jednoválec |
Zdvihový objem | 349 ccm |
Maximální točivý moment | 27 Nm při 4000 rpm |
Výkon |
15 kW /20,2 koní při 6100rpm |
Převodovka | 5 rychlostí |
Výška sedla | 790 mm |
Hmotnost | 195 kg |
Brzdy |
přední - 300mm kotouč s dvoupístkovým plovoucím třmenem zadní - 270mm kotouč s jednopístkovým plovoucím třmenem
|
D x Š x V |
2 145 x 785 x 1 090 mm |
Typ rámu |
Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou |
Pneumatiky |
110/70 - 17" 140/70 - 17" |
Palivová nádrž | 13 litrů |
Výrobce | Royal Enfield |
objem | 349 zdvihový objem |
výkon | 15 kw |