Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera.
Více informacíZařazeno v kategoriích: MOTORKY Continental GT 650 TWIN ROYAL ENFIELD
Royal Enfield Continental GT 650 TWIN Apex Grey
Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu.
Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera.
Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím.
Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT.
Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem je osazena pneumatikami Pirelli Phantom SportComp, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou.
Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček.
Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění.
Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky.
Motor |
Řadový dvouválec, 4taktní, SOHC chlazený vzduchem-olejem |
Zdvihový objem | 648 ccm |
Maximální točivý moment | 52 Nm při 5250 ot./min |
Výkon |
34,6 kW (47) koní při 7250rpm |
Převodovka | 6 rychlostí |
Světlá výška | 174 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Hmotnost | 198 kg |
Brzdy |
přední - Brembo 320mm dvoupístková
zadní - 240mm Disc, jednopístek |
D x Š x V |
2 122 x 744 x 1 024 mm |
Typ rámu |
dvojitý trubkový |
Pneumatiky |
100/90-18, 56 H Pirelli Phantom SportComp 130/70-18, 63 H Pirelli Phantom SportComp |
Palivová nádrž | 12,5 litrů |
Výrobce | Royal Enfield |
objem | 648 zdvihový objem |
výkon | 35 kw |