Oblíbený dvouválcový naháč SRK 400 byl vyladěn do nejmenších detailů pro maximální sportovní zážitek z jízdy. Má kompaktní, agresivní design a styl, který se nikdy neokouká. Na první pohled zaujme krásným barevným lakováním a prémiovým zpracováním. Dále se tento motocykl vyznačuje příjemnou ergonomií se sportovním posezem. Kamkoliv se podíváte, uvidíte jen samé kvalitní komponenty - jmenujme například upsidedown přední vidlici, horizontální zadní tlumič, dvojité přední brzdy a nebo krásné prošívané sedačky jezdce i spolujezdce. Jeho kvalitní konstrukce Vás nenechá na pochybách, že si každou zatáčku, každou rovinku užijete na maximum a motocykl ve Vás zanechá opravdu příjemný zážitek z jízdy. SRK 400 je motorka, která předčí všechna Vaše očekávání...
Více informacíDvouválcový čtyřtaktní motor o objemu 400 ccm plní normu Euro 5 a poskytuje výkon 30,5 kW (41,5 k) a skvělých 37 Nm točivého momentu. Díky účinnému a jemnému elektronickému vstřikování zrychluje SRK 400 velmi svižně v jakékoliv jízdní situaci.
Moderní technologie LED osvětlení hlavního světlometu, směrových světel a zadních světel je nenáročná na údržbu zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
Přehledný, barevný, skvěle čitelný TFT displej je vybaven automatickým denním a nočním režimem osvětlení. Přehledně zobrazuje aktuální rychlost, otáčky, tripmetr, obsahu nádrže, čas jízdy a obsahuje též ukazatel zařazeného rychlostního stupně.
Pomocí osvětlených ovladačů na řídítkách lze všechny funkce palubních přístrojů volit a ovládat jednoduše stisknutím palce. Máte tak plnou kontrolu nad svým motocyklem i ve tmě.
Pohodlná sedadla jsou důmyslně a vkusně lemována kontrastními švy a nabízí vysokou úroveň jízdního komfortu i na delších výletech. Madla pro spolujezdce jsou prakticky integrována do designu zadní podsedlové kapotáže.
Výkonný brzdový systém SRK 400 se zdvojenými předními kotouči je vybavený systémem ABS vpředu i vzadu, nabízí přesnou brzdnou sílu a bezpečné ovládání. Speciálně tvarované "vykousané" brzdové kotouče zajišťují optimalizovaný odvod tepla a dlouhou životnost.
Výfukový systém 2 do 1 se zadním tlumičem umístěným pod motorem nabízí skvělý zvuk, čistokrevný sportovní vzhled a zajišťuje nízké těžiště motocyklu.
Komponenty podvozku jsou opravdu kvalitní - upsidedown přední vidllice a zadní horizontální tlumič Vám umožní opravdu sportovní zážitek z jízdy.
Díky držáku SPZ připevněnému na kyvné vidlici se štíhlá podsedlová kapotáž jakoby volně vznáší nad zadním kolem. Je to další moderní detail, díky kterému je design SRK 400 opravdu jedinečný.
Zaváděcí cena platná do konce roku nebo do vyprodání zásob.
Motor |
2-válcový, řadový, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 400 ccm |
Maximální točivý moment | 37 Nm při 7.500 ot./min |
Výkon |
30,5 kW (41,5 k) při 9.000 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Výška sedla | 780 mm |
Hmotnost | 186 kg |
Brzdy |
přední - Dvojitá kotoučová brzda 260 mm / ABS zadní - Jednokotoučová brzda 240 mm / ABS
|
D x Š x V |
2 080 x 820 x 1 085 mm |
Typ rámu |
Trubkový rám/kyvka s dvojitým profilem |
Pneumatiky |
110/70 ZR17 / bezdušová 150/60 ZR17 / bezdušová |
Palivová nádrž | 13,5 litrů |
Výrobce | QJMotor |
objem | 400 zdvihový objem |
výkon | 30 kw |