Zařazeno v kategoriích: MOTO PŘÍSLUŠENSTVÍ NABÍJEČKY Nabíječky Baterie a nabíječky Baterie a nabíječky
Nabíječka Optimate 4 Dual (12V/0,8A)
Optimate 4 DUAL 12V-0,8A automatická nabíječka. Výrobce TECMATE. Nabíječka slouží pro nabíjení olověných bezúdržbových, gelových, Super MF, VRLA i záložních akumulátorů o kapacitě 2 až 50Ah. Nabíječka Optimate 4 DUAL je výrobcem vylepšená Optimate 4.
Nabíječka neobsahuje redukci CAN-BUS PRO MOTO BMW!
Optimate 4 DUAL 12V-0,8A automatická nabíječka. Výrobce TECMATE. Nabíječka slouží pro nabíjení olověných bezúdržbových, gelových, Super MF, VRLA i záložních akumulátorů o kapacitě 2 až 50Ah.
Nabíječka Optimate 4 DUAL je výrobcem vylepšená Optimate 4. Vylepšený model je navržený pro propojení na všechny originální zásuvky 12V BMW modelů včetně těch, které jsou vybaveny systémem CAN-bus (sběrnice CAN). Nová verze "DUAL PROGRAM" umožňuje v módu CAN-bus propojení přes zásuvku BMW 12V a zbavuje tak uživatele nutnosti vůbec něco montovat. Není ani nutné jako u všech konkurenčních nabíječů aktivovat zapalování.
Tato profesionální nabíječka není určena jen pro servisy, ale i pro běžného uživatele, který si potrpí na prvotřídní kvalitu a pohodlí. Optimate 4 DUAL dokáže nejen baterii nabít, ale i oživit hluboko vybité akumulátory, otestovat stav baterie a udržovat ji trvale v nabitém stavu. Optimate 4 DUAL může být trvale připojen k akumulátoru.
Pravidelným nabíjením minimalizujete poškození Vašeho akumulátoru sulfatací, hlavně v zimním období, kdy není baterie v provozu.
Parametry
- vybavena systémem CAN-bus pro BMW motocykly
- nabíjení bez aktivace zapalování
- ochrana proti zkratu a přepólování
- LED signalizace
- profesionální provedení
- udržovací režim
Postup
1) Kontrola autobaterie - počítač vyhodnotí, zda je autobaterie v pořádku nebo zda je třeba ji oživit/desulfovat.
2) Oživení autobaterie - režim vysokonapěťového oživování do 2 hodin stabilizuje vybitou baterii (pokud je baterie v pořádku, tento krok je přeskočen).
3) Hlavní nabíjení - autobaterie je nabíjena proudem 0,8A až do plného nabití.
4) Test udržení napětí - po 30 minut probíhá monitorování napětí, poté dojde k vyhodnocení, zda je baterie schopna napětí udržet.
5) Údržovací nabíjení - zde dochází ke střídání dvou 30 minutových period. Periody klidu, kdy nedochází k nabíjení akumulátoru a periody udržování, kdy je do akumulátoru pouštěn proud 13,6V, čímž dochází ke kompenzaci malé elektrické zátěže způsobené elektrickým příslušenstvím vozidla, palubním počítačem nebo přirozeným samovybíjením autobaterie.