KAWASAKI Z900RS MY23 Candy Tone Blue
Nadčasový design
Designéři kladli důraz na každý detail - např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.
Nová Kawasaki Z900RS ožívá a nabízí klasický design a nejvyspělejší technologie v jednom
stroji. Je to moderní motocykl, ve kterém je ukryta kontrola trakce, plně nastavitelný
podvozek, monoblokové radiální třmeny, led světla a další vychytávky, ale hlavně
je to motocykl, ve kterém vám Kawasaki předává své dědictví, odkaz na ikonu
sedmdesátých let - Kawasaki Z900 "King of Cool".Legenda je zpět.
948 cm³Zdvihový objem
82 kW {111 PS} / 8.500 minMaximální výkon
POHON
Silný a kultivovaný čtyřválcový motor
Řadový čtyřválec o objemu 948 ccm. Tato konfigurace v sobě spojuje to nejlepší z výkonu a ovladatelnosti. Výkonovou křivku jsme naladili do nižších a středních otáček. Síla motoru roste uměřeně, ale odhodlaně a jezdec cítí skvělou odezvu na plyn.
Kontrola trakce KTRC (Kawasaki TRaction Control)
Z900RS je vybavená pokročilou technologií KAWASAKI KTRC. Kontrola trakce dává jezdci vyšší jistotu při ovládání motocyklu. Dvě úrovně nastavení zajistí optimální zásahy v nejrůznějších situacích na silnici. Ať už chcete jet sportovnějším stylem nebo mít větší jistotu na kluzké vozovce, KTRC vás podrží.
Asistovaná antihopingová spojka
Technologie zrozená na závodní trati. Díky ní jezdec disponuje mnohem lehčím chodem spojkové páčky i možností agresivnějšího podřazování bez rizika zablokování zadního kola.
BRZDY
Brzdy s monoblokovými radiálními třmeny
Přední brzdové kotouče o průměru ø300 mm svírají přes destičky čtyřpístkové radiální třmeny. Tyto třmeny jsou vyrobeny z jednoho kusu (tkz. monoblokové třmeny) a díky tomu jsou dokonale pevné a nabízí vynikající brzdný účinek od počátečního mírného brzdění až po maximální. Úroveň brzdné síly se velmi lehce dávkuje a brzdy nevadnou i po extrémní zátěži.
Radiální pumpa
Radiální pumpa předního brzdové páčky přispívá k vynikající kontrole a pocitu při brzdění. Pro zajištění maximální bezpečnosti při brzdění jsou brzdy standardně vybaveny moderním ABS systémem.
Lehký příhradový rám
Tvar a tuhost rámu i celková geometrie podvozku byly zvoleny tak, aby bylo zajištěno lehké a hravé ovládání. Stejně jako motor i podvozek reaguje velmi předvídatelně na pokyny jezdce. Abychom zdůraznili styl klasického naháče je pozice jezdce u Z900RS více vzpřímená než u Z900.
ZVUK
Unikátní zvuk výfuku
Zvuk výfukového systému byl navržen tak, aby v řidiči vyvolával emoce. Zvukový projev se ladil aby lahodil vašemu uchu nejen při nastartování a na volnoběh ale hlavně při jízdě.
Nadčasový design
Designéři kladli důraz na každý detail - např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.
Moderní motor a tvar výfuku
Moderní motor s klasickým vzhledem
U naháčů je motor jedním z nejdůležitějších stylových prvků. K umocnění klasického vzhledu je na motoru Z900RS imitace žeber vzduchem chlazeného motoru.
Pečlivě zvážený tvar, materiál a konstrukce výfuku
Při navrhování výfukového systému bylo vyzkoušeno více než 20 variant tvarů koncovky výfuku, než bylo dosaženo konečného návrhu. Díky dvojitým stěnám a širšímu výfukovému svodu je výfuk opticky silnější a zároveň zabraňuje nežádoucímu zbarvení po několika kilometrech jízdy. Krátká megafonová koncovka výfuku dokonale umocňuje vzhled modelu Z900RS. Koncovka i svody jsou vyrobeny z vysoce kvalitní nerezové oceli a vyleštěny ve třech pracovních krocích do vysokého lesku.
Klasická kola a kapkovitá nádrž
Kola
Originální kola s plochými paprsky byli navržené tak, aby evokovali klasická drátěná kola.
Ikonická kapka
Srdcem designu Z900RS je krásná nádrž kapkovitého tvaru, která připomíná legendární Z1.
Led světla
Zadní světlo LED
Oválná konstrukce zadního světla byla inspirována charakteristickým světlem ze Z1.
Kruhový LED světlomet
Velký LED světlomet s průměrem 170 mm se šestikomorovou technologií vytváří jasný bílý kužel pro vynikající osvětlení v noci.
Klasické budíky s multifunkčním LCD displejem
Analogový tachometr a otáčkoměr je doplněn multifunkčním LCD displejem, který vyvažuje klasický vzhled moderními funkcemi. LCD displej je snadno čitelný díky negativnímu zobrazení (bílé písmo na černém pozadí).