DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: KX2502022

KAWASAKI KX250 F 2022

219 900 Kč Včetně DPH
181 736 Kč Bez DPH
Na cestě
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     Kawasaki MY2022

219 900 Kč
+ -

Popis a parametry

KAWASAKI KX250 F 2022

Kawasaki KX250 je stroj prověřený mnoha šampionáty. Má výkonný motor o objemu 249 ccm, uzký
kompaktní rám a upravený podvozek s lepší zpětnou vazbou. Od větší KX450 přebírá
elektrický startér a hydraulickou spojku. Staňte se šampionem s novou Kawasaki


KX250!
Barva : limetkově zelená

2021 MOTOR KAWASAKI KX250

MOTOR

Čtyřdobý jednoválcový DOHC, vodou chlazený lehký motor o objemu 249 ccm využívá vstupy přímo od továrního závodního týmu s optimalizovaným mapováním motoru a nastavením pro off-road závody. Výkonný motor KX250XC je vybaven elektrickým startováním, které se aktivuje stisknutím tlačítka a je napájeno z kompaktní lithium-iontové baterie.

2021 Píst KAWASAKI KX250

Společnost Kawasaki přinesla do ventilového rozvodu KX250XC špičkovou technologii silničních závodů pomocí návrhů inženýrů Kawasaki World Superbike. Využívá ovládání ventilů sledovačů prstů, což umožňuje ventily s větším průměrem a agresivnější vačkové profily. Sací a výfukové ventily jsou vyrobeny z lehkého titanu, zatímco píst s přemostěnou skříní má stejný design jako motocykly závodního týmu Monster Energy / Pro Circuit / Kawasaki.

Pětistupňová převodovka s úzkým poměrem je vybavena odlehčenými převody a hřídeli, které udržují nízkou hmotnost, přesto si zachovávají pevnost a přispívají k vítěznému výkonu motocyklu. KX250XC má kratší převodovku než jeho protějšek, KX250, s konečným převodovým poměrem 51/13. Převodovka je spárována s hydraulickou spojkou pružiny ostřikovače Belleville, která je navržena tak, aby poskytovala konzistentní pocit při minimální změně vůle při zahřívání spojky při intenzivním používání. Podložka Belleville přispívá k lehkému ovládání spojky a širokému rozsahu záběru spojky, což usnadňuje lepší ovládání.

2021 Podvozek KAWASAKI KX250

PODVOZEK

Špičkový štíhlý hliníkový obvodový rám v oboru je pro rok 2021 zcela nový a poskytuje přesné zatáčení díky vynikajícímu pocitu zepředu a maximální agilitě při jízdě vysokou rychlostí. Lehká konstrukce rámu se skládá z kovaných, extrudovaných a litých dílů, zatímco motor je používán jako namáhaný prvek a zvyšuje vyváženost tuhosti rámu. Kyvné rameno z lehké slitiny je vyrobeno z odlité přední části a dvojitých kónických vodotěsných nosníků v povrchové úpravě ze surového hliníku, které doplňují surový vzhled rámu. Inženýři pečlivě umístili rozměr otočného čepu otočného ramena, umístění výstupního kola a umístění zadní nápravy, což pomohlo soustředit se na těžiště a vyváženou ovladatelnost.

2021 KAWASAKI KX250 xc šok

ODPRUŽENÍ A BRZDY

Vysoce výkonné přední vidlice s vinutými pružinami KYB 48 mm najdete vpředu, s vnitřními trubkami o velkém průměru, které mají stejnou velikost jako ty, které se nacházejí na strojích továrního závodního týmu Kawasaki, ale s optimalizovanými hodnotami pružení a tlumením pro jízdu v terénu. Vidlice umožňují použití velkých tlumících pístů pro hladký chod a pevné tlumení. Povlak Kashima na trubkách vidlice pomáhá předcházet opotřebení a oděru při optimalizaci výkonu.

V zadní části je nový spojovací systém Uni-Trak navržen tak, aby pracoval ve spojení s tlumičem KYB, hliníkovým rámem a kyvným ramenem. Tažné zařízení, které je namontováno pod kyvným ramenem, umožňuje delší zdvih zadního zavěšení a přesnější naladění zadního zavěšení. Zadní tlumič KYB je vybaven duální nastavitelností komprese, která umožňuje samostatně naladit tlumení při vysoké a nízké rychlosti. Povlak Kashima na nárazu pomáhá předcházet opotřebení a snižuje tření pro hladší odpružení.

Výkonný motor modelu KX250XC dokonale doplňuje nadrozměrný 270 mm přední brzdový rotor ve tvaru okvětního lístku od renomovaného výrobce Braking. Zadní část je vybavena brzdovým rotorem ve tvaru okvětního lístku o průměru 240 mm, který odpovídá velkému přednímu disku. Oba jsou uchyceny nastavením Nissin hlavního válce a třmenu a mají podložky specifické pro XC.

Kryt pod motor KAWASAKI KX450xc 2021

SPECIFICKÉ KOMPONENTY XC

Model KX250XC je vybaven mnoha specifickými běžeckými komponenty, jako je kombinace 21 ”předních a 18” zadních kol ve spojení s pneumatikami Dunlop Geomax AT81, které byly vybrány pro optimální ovladatelnost v terénních závodních podmínkách. Mezi další běžecké komponenty patří odolný plastový kryt a boční stojan.

ERGONOMIKA A NASTAVITELNÉ KOMPONENTY ERGO-FIT

Kawasaki pokračuje ve svém nepřekonatelném závazku poskytovat jezdcům nejvyšší pohodlí ve své třídě díky nastavitelnému systému upevnění řídítek Ergo-Fit a stupačkám, aby vyhovovaly různým jezdcům a stylům jízdy. Model KX250XC je standardně vybaven hliníkovými řídítky Renthal Fatbar 1-1 / 8 ”. Řídítka jsou vybavena čtyřcestnými nastavitelnými úchyty. Vícepolohová řídítka nabízejí dva montážní otvory s nastavitelností 35 mm a 180stupňové offsetové svorky se mohou pochlubit čtyřmi individuálními nastaveními, aby vyhovovaly jezdcům různých velikostí. Stupačky jsou opatřeny dvoupolohovými montážními body s nižší polohou, která snižuje standardní nastavení o dalších 5 mm. Dolní poloha účinně snižuje těžiště ve stoje a zmenšuje úhel kolene, když sedí vyšší jezdci.

KAROSÉRIE A SEDADLO

Model 2021 KX250XC, který doplňuje osvědčenou technologii šampionátu, se vyznačuje agresivním designem spolu s in-mold grafikou na pláštích chladiče, která má za následek ultrajemný povrch a vzhled závodního závodníka, který je nutný k tomu, aby skončil na špičce své třídy. Elegantní karoserie byla tvarována tak, aby odpovídala radiátorům namontovaným do V a úzkému designu podvozku. Každý kus karoserie byl navržen tak, aby pomohl usnadnit pohyb jezdce dlouhými, hladkými povrchy. Ráfky jsou potaženy houževnatou a odolnou úpravou z černého alumitu. Nastavovače na vidlici a tlumič jsou vybaveny vysoce kvalitním povrchem ze zeleného alumitu. Zlatá povrchová úprava víčka oleje a obě zátky na krytu motoru dále přispívají k vzhledu a stylingu továrního závodníka KX.

Náš kód: KX2502022
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání