Caballero 700 se může pochlubit vyváženou sadou parametrů, které mu umožňují bez starostí zdolávat silnice i off-road: 19″ a 17″, drátová kola a optimalizované odpružení v kombinaci s hmotností pouhých 175 kg (bez paliva) zajišťují ovladatelnost, bezpečnost a přesnost jízdy v jakémkoli terénu.
MOTOR
Vlajková loď řady Caballero je vybavena velmi uznávaným paralelním dvouválcem CP2 od Yamahy, která poprvé umožnila jinému výrobci, aby si motor naladil dle své potřeby a osadil jej do svého podvozku.
Dokonalý výkon pro zábavu na silnici i v terénu, 74 k při 9 000 ot./min, přichází s upravenou křivkou točivého momentu, která poskytuje silný výkon v celém rozsahu otáček s vrcholem 70 Nm při 6 500 ot./min.
Tyto hodnoty jsou výsledkem dlouhého vývoje designu a kalibrace celého výfukového a sacího systému, který se vyznačuje jedinečným provedením vzduchové komory a motoru.
Díky motoru, podvozku, použitým technologiím a kvalitě zpracování poskytuje Caballero 700 výjimečný jízdní zážitek při každé vaší jízdě!
PODVOZEK
Vynikající vyvážení podvozku Caballero 700 má základ v novém, vysoce odolném ocelovém rámu a v kyvce vyrobené z vysoce kvalitního hliníkového odlitku.
Odpružení Marzocchi se skládá z robustní 45mm upside-down vidlice se zdvihem 150 mm a monoshocku s nastavitelným předpětím.
Nastavení odpružení je výsledkem optimalizace a rovnováhy nalezené po bezpočtu kilometrů jízdy za všech podmínek: rychlé krátké přejezdy, dálnice, zakroucené okresní silnice, polní cesty a offroadové cesty.
Caballero 700 také poskytuje výjimečný brzdný výkon. Tento motocykl hravě zvládne jakoukoli silnici díky výkonné kombinaci 330mm kotouče a 4pístkových třmenů Brembo vpředu a 240mm kotouče s třmenem Brembo vzadu.
ESTETIKA
Styl je inspirován jednou z nejslavnějších verzí v historii Caballera: 125 RC z let 1974 až 1976.
Na první pohled je Caballero 700 snadno rozpoznatelné díky svým čistým a jednoduchým liniím, pečlivě vytvořeným ve Fantic Style Centre. Ikonické prvky, jako je červená nádrž, kulaté světlomety a žluté soutěžní tabulky na bočních panelech, se mísí s moderními prvky, jako jsou CNC držáky motoru, trojité šroubení na brýlích řízení a karbonová ochrana výfukového systému.
Kromě klasické červené barvy je k dispozici také matná metalická modrá, opět spjatá s historií Caballera.
TECHNIKA
Caballero 700 je vybaveno nejmodernější elektronikou. Jde o první scrambler na světě s ikonickou kulatou 3,5″ TFT obrazovkou s integrovaným Bluetooth modulem pro ovládání hovorů a médií.
Prostřednictvím obrazovky a bloků spínačů na řídítkách je možné zvolit tři jízdní režimy: STREET, OFFROAD (speciálně navržený pro zábavu v terénu) a CUSTOM, který umožňuje jezdci nakonfigurovat chování ABS v zatáčkách a kontrolu trakce dle přání až do úplné deaktivace.
Výbavu doplňuje kompletní LED osvětlení.
BEZPEČNOST
Caballero 700 je první Fantic, který standardně nabízí náklonové ABS a kontrolu trakce.
Propracovaná inerciální měřicí jednotka (IMU) umožňuje ovládání kola i při naklonění motocyklu a nabízí přesné a spolehlivé zásahy elektroniky.
Oba ovládací prvky lze plně deaktivovat, pokud to jízdní podmínky vyžadují, například v nejnáročnějších terénních podmínkách.
Specifikace
Motor |
kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt
|
Zdvihový objem |
689 ccm |
Zdvih |
68,6 mm |
Palivový systém |
Electronic Fuel - duální tělo škrticí klapky 38mm |
Výkon |
74 HP při 9000 ot./min
|
Kroutící moment |
70 Nm při 6500 ot./min
|
Převodovka |
6 rychlostí |
Rozměry
Rozvor |
1 460 mm |
Výška sedla |
830 mm |
Hmotnost |
175 kg, s kapalinami, bez benzínu |
Ostatní
Odpružení |
VRM - Marzocchi 45mm UpsideDown
Monotlumič VRM - Marzocchi s nastavením předpětí pružin
|
Brzdy |
Přední plovoucí brzdový kotouč 330mm Brembo 4-pístkový radiální třmen
Zadní brzdový kotouč 245mm Brembo třmen
|
Kyvné rameno |
Hliník s proměnným průžezem a progresivním spojením
|
Kola |
paprsková s hliníkovmi ráfky
|
ABS |
Continental ABS vypínatelný + kontrola trakce vypínatelná
|
Přístrojová deska |
3,5" TFT s Bluetooth připojením
|
Pneumatiky |
Přední 110/80 R19
Zadní 150/70 R17
|
Palivová nádrž |
13 l |