UTV1000 XL je připraven na všechno! Dokáže více uvézt, více táhnout a více pracovat. Šestimístné UTV rozšiřuje nejen pracovní, ale i hobby rádius využití. Mimořádně silná konstrukce, nese kabinu pro plnohodnotný, a především bezpečný převoz až šesti lidí. Motor je laděn tak, aby v každém pásmu otáček dodával zřetelný výkon přes speciálně naladěnou CVT převodovku. Stroj nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci. Podvozek je technicky dimenzován na vysoké nároky uživatele s maximálním komfortem a tím i bezpečností pro celou posádku. Ve své třídě je doslova unikátem po všech stránkách.
Více informacíZařazeno v kategoriích: čtyřkolky CFMOTO ČTYŘKOLKY UTV, SSV UTV a SIDE BY SIDE
Upravený motor V-Twin pro verzi XL s dávkováním paliva od zn. BOSCH dodává kolům lineární výkon. 2 režimy jízdy dodávají provoznímu režimu plnou smyslnost, režim pro běžný průjezd NORMAL, šetří palivo i techniku, režim WORK je určen pro těžkou práci.
Řidič si může nastavit sklon volantu, posádce ve dvou řadách nic nebrání pohodlné jízdě, k dispozici jsou madla na ruce, bezpečnostní pásy, rovné jsou i podlahy, samozřejmostí je přítomnost USB/12V zásuvek a dále potěší držáky na nápoje a odkládací prostory pod sedadly.
Přední maska má zvětšené průtoky pro vzduch směřující na chladič, přičemž plná LED technologie světel nejen dobře vypadá, ale má i vysoký světelný účinek.
Sklopná korba dokáží odvést na korbě až 350 kg nákladu, vhod přijdou kotvy pro upevnění nákladu.
*Korba není určena pro častý převoz abrazivního materiálu (např. lomový kámen apod.) a ostatních předmětů, které svým charakterem mohou poškodit kryt korby z neželezného materiálu.
Mimořádně výkonný je i naviják o hodnotě 4 500 lbs, přičemž je ovládán dálkovým ovládáním.
Speciálně je naladěna i CVT převodovka. Stroj tak nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci.
Posilovač řízení je dimenzován na vysoký výkon při obsazení stroje plnou posádkou a nákladem zároveň. I v tomto náročném režimu jde volant snadno a kola přesně zatáčejí.
Právě stroj těchto kapacit ocení inteligentní zadní diferenciál, který pracuje plně automaticky a vyřeší kritickou situaci pod zadními koly (ztráta trakce) v reálném čase. Jeho výjimečnost je ocenitelná v těžkém prostředí, jako je bláto, sníh, štěrk, písek… Tato součást stroje od amerického výrobce je TOP komponentem pro čtyřkolky vůbec.
Zesílený rám a předimenzovaný podvozek s možností plné uzávěrky 4×4. Zajímavostí je variabilní sklon tlumičů. Takto laděný podvozek spolu s uzávěrkami umožňuje stroji přímo dokonalý přechod i velkých nerovností.
Motor |
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Zdvihový objem | 1000 ccm |
Vrtání / zdvih | 91 mm x 74 mm x 2 |
Výkon |
58 kW |
Odpružení |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce, automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Délka (standard / prodloužený) | 3745 mm |
Šířka | 1615 mm |
Výška | 1880 mm |
Rozvor | 2850 mm |
Hmotnost | 945 kg |
Pneu přední | 27×9-14 |
Pneu zadní | 27×11-14 |
Palivová nádrž | 40 l |
Prodloužená záruka 5 LET / 10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Výrobce | CFMoto |
objem | 1000 zdvihový objem |
výkon | 58 kw |