Zážitky a emoce jezdce jako kdyby byly to nejdůležitější, o co se CL-X SPORT snaží a spolupracuje spíše jako živý organismus, než chladný stroj.
CL-X SPORT se otevřeně hlásí k příbuznosti s CL-X Heritage, se kterým sdílí technický základ, ale změnou komponent v čele se špičkovou brzdovou soustavou Brembo Stylema a úpravou detailů si vytváří jiný, paralelní svět.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Naked MOTO IHNED K ODBĚRU
Nový motor vycházející z osvědčených jednotek řady 650. Zvýšení objemu bylo dosaženo díky většímu zdvihu. Pro rychlejší reakce motoru na plyn byly odlehčeny rotující části motoru a pro zvýšení odolnosti jsou nyní kované. Nová slitina bloku pomáhá chladící soustavě udržovat motor v optimální provozní teplotě. Při zvýšení objemu o 6,5% došlo k navýšení výkonu a kroutícího momentu o 20%.
Použití toho nejlepšího od pověstné značky, brzdičů BREMBO Stylema, se může zdát jako přehnané prohlášení o důrazu na sport. Toto by mohlo platit do momentu, kdy jezdec potřebuje a nebo prostě jen chce jejich brzdný účinek využít.
Jedním z technických střípků, které dohromady tvoří celek CL-X Sport je antihoppingová spojka.
Dělená řídítka na přední vidlici naznačují sportovnější ambice. Pří delší jízdě je ale překvapením, že celodenní soužití není sportovně nepohodlné.
Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.
Použitím předního kola 17″ proti 18″ u CL-X Heritage došlo k dalšímu posunutí charakteru Sportu k agresivnější ovladatelnosti.
Zvuk výfuku, který stylově doplňuje extravagantní design stroje, společně s chrapotem sání, dotvářejí charakter stroje, který poskytuje jezdci základ pro vlastní emoce.
Nepatrný a přehlédnutelný aerodynamický kryt přístrojového displeje výrazně ovlivňuje proudění vzduchu přes horní část Sportu, pro větší pohodlí jezdce ve vyšších rychlostech.
Přehledný jednoduchý displej, který moderní formou zobrazuje všechny potřebné údaje.
Motor |
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 693 ccm |
Vrtání / zdvih | 83 x 64 mm |
Kompresní poměr |
11,6 : 1 |
Výkon |
51,5 kW / 8 750 ot./min. |
Kroutící moment |
61 Nm / 6 500 ot./min. |
Převodovka | manuální, 6 rychlostí, "antihoppingová" spojka s prokluzem |
Délka | 2 107 mm |
Šířka | 790 mm |
Výška | 1 115 mm |
Výška sedla | 795 mm |
Světlá výška | 153 mm |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg |
Odpružení |
Přední KYB plně stavitelná vidlice Ø 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“ |
Brzdy |
J. Juan, přední dvojitý kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm |
Pneumatiky |
Přední 120/70 R17 Zadní 180/55 R17 |
Palivová nádrž | 13 l |
Prodloužená záruka 5 LET / 40.000 km platí při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Výrobce | CFMoto |
objem | 693 zdvihový objem |
výkon | 51.5 kw |