FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2.
450SR přináší maximum možného pro každý den.
Více informacíZařazeno v kategoriích: Sport
CFMOTO 450SR
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Prodloužená záruka 5 LET / 40.000 km platí při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Motor |
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 449,5 ccm |
Vrtání / zdvih | 72 x 55,2 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Výkon | 34,5 kw / 10 000 ot./min. |
Kroutící moment |
39,3 Nm / 7 750 ot./min. |
Převodovka | manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Délka | 1 990 mm |
Šířka | 735 mm |
Výška | 1 130 mm |
Výška sedla | 795 mm |
Světlá výška | 140 mm |
Pohotovostní hmotnost | 179 kg |
Odpružení |
Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
|
Brzdy |
Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
|
Pneumatiky |
Přední 110/70 R17 Zadní 150/60 R17 |
Palivová nádrž | 14 l |
Výrobce | CFMoto |
objem | 449.5 zdvihový objem |
výkon | 34.5 kw |