DIRTBIKES.cz největší výběr motorek, čtyřkolek a skútrů

Náš kód: BNLeo800T2

Benelli Leoncino 800 Trail zelená

Benelli představuje Leoncino 800 Trail, zbrusu nový motocykl s výrazným Off-roadovým duchem, který vyniká zvýšeným dvojitým výfukem a 19” předním kolem. Model výrobce se sídlem v italském městě Pesaro výrazně podtrhuje autenticitu konceptu typové řady Leoncino.

 

Více informací
Varianty:
219 990 Kč (ušetříte 40 090 Kč)
179 900 Kč Včetně DPH
148 678 Kč Bez DPH
Na prodejně
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     MOTORKY     NAKED     BENELLI     MOTO IHNED K ODBĚRU

Benelli Leoncino 800 Trail zelená
179 900 Kč
+ -

Popis a parametry

Benelli Leoncino 800 Trail zelená

    • Záruka 4 roky
    • možno i jako  verze 35 KW / následně zpět  se zápisem do TP
    • myBenelli smart phone aplikace

    Benelli opět vytvořilo jedinečný motocykl 

    DESIGN 

    Nezaměnitelná DNA, která odlišuje  motocykly řady Benelli Leoncino od všech jiných motocyklů  nachází svou nejkonkrétnější evoluci v novém Benelli  Leoncino 800.

    Benelli Leoncino  s autentickým stylem, vyznačující se vyváženým mixem klasického a moderního stylu, který nachází své maximum  díky novému motoru  o objemu 754 ccm, nejpokročilejším v řadě Benelli.

    U modelu Leoncino 800 jsou tvary tvrdší a výraznější , čímž se zvyšuje jeho síla a dynamika: v čisté eleganci svých linií a modernosti svého stylu dokáže tento motocykl  vyjádřit veškerou svou podstatu a jedinečnost, přičemž si zachovává to, co jsou ikonickými prvky řady Leoncino. Vlastně i ve verzi 800 ccm najdeme stylistický prvek oblouku, který je patrný jak na předním světlometu, tak na nádrži a udržuje rodinný pocit  ke všem dalším modelům řady Leoncino .

    MOTOR 

    Bijícím srdcem Benelli Leoncina 800 je kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor o objemu 754 ccm;   s výkonem 76,2 HP (56 kW) při 8500 ot./min a točivým momentem 67 Nm (6,8 kgm) při 6500 ot./min.

    Dvojité časování vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, stejně jako dvojité tělo škrticí klapky o průměru 43 mm, mokrá anti-hoppingová spojka a kazetová  6stupňová převodovka   znamená  že jde o   moderní a spolehlivý  agregát .

    PODVOZEK 

    Rám je úplně  nový  tuhý  příhradový  trubkový , který perfektně ladí s designem a zároveň zajišťuje snadnou a svižnou ovladatelnost na silnici bez ohledu na dovednosti jezdce, aniž by byla dotčena absolutně zábavný jízdní projev motocyklu .

    Odpružení tvoří přední upside-down vidlice  o průměru 50 mm, zárukou pohodlí, stability a efektivity po celém zdvihu 130 mm.

    Zadní kolo je odpruženo  centrálním nastavitelným tlumičem s regulací  pružiny , útlumu i odskoku .

    Brzdový systém je mimořádně bezpečný -  vpředu dva plovoucí kotouče  o průměru 320 mm čtyřpístkové  radiální  třmeny a  vzadu kotouč o průměru 260 mm  s dvoupístkovým třmenem.

    Kola  s disky z lehké slitiny přední 120/70-17 a zadní kolo  180/55-17.

    Péče o detaily a originální materiály jsou charakteristickými znaky Benelli  Leoncino 800. Šikmá a moderně vyhlížející nádrž je vyrobena z oceli a nese logo Benelli, jak velí tradice. Nádrž má pozoruhodnou kapacitu 15 l a podtrhuje svalnatost tohoto motocyklu.

    Přední světlomet, je zároveň důležitým desingovým prvkem , který  slučuje všechny aktuální modely Benelli  Leončino  /125,250,500,800ccm /   , je u Benelli Leoncino 800  plně LED s autentickým a sofistikovaným designem, zvýrazněným obloukem a logem Benelli Leoncino uprostřed.

    Tato verze obsahuje palubní přístroje TFT nejnovější technologie .

    Sedadlo zajišťuje maximální pohodlí pro jezdce i spolujezdce; navíc dokonale ladí s celkovými liniemi motocyklu, podobně jako moderní a vyvážený design výfuku.

    Lvíček / logo továrny  Benelli / má zvláštní místo, hrdě stojící na předním blatníku, jako na našich historických motocyklech a ostatních současných strojích  řady Leoncino.

    Pro rozšíření nabídky a zajištění většího výběru  bude později možnost volitelné výbavy Marzocchi a brzdovým systémem Brembo.

    Motocykl si lze objednat ve verzi 35Kw s možností pozdějšího rozšíření na plný výkon a to i se zápisem změny do technického průkazu . 

    Designový výfuk s katalyzátorem 

    Moderní a vyvážený design výfuku s katalyzátorem dokonale zapadá do celkových linií motocyklu.

    Brzdový systém Brembo

    Dvojitý polo-plovoucí kotouč přední brzdy o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálním monoblokovým  třmenem a zadní kotouč o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem zajišťují maximální bezpečnost v jakýchkoli podmínkách

    Pohodlí obou jezdců

    Kvalitně zpracované sedadlo dokonale ladí s celkovými liniemi stroje a zajišťuje maximální pohodlí řidiče i spolujezdce.

    Přístrojová deska v novém Designu

    Inovovaná přístrojová deska s nejnovějšími TFT technologiemi vyniká svým moderním a autentickým designem.

    Srdce s excelentním výkonem

    Bijící srdce představuje spolehlivý a reaktivní kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec o výkonu 56 kW (76,2 HP) při 8.500 ot./min a točivým momentem 67 Nm při 6.500 ot./min, se 4 ventily na válec a dvojitým časováním vačkové hřídele o zdvihovém objemu 754 ccm. 

    Specifikace
    Motor

    Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC

    Zdvihový objem 754 ccm
    Výkon

    56 kW (76,2 Cv ) při 8.500 ot./min.

    Kroutící moment

    67 Nm (6,8 kgm) při 6.500 ot./min.

    Převodovka 6 rychlostí

     

    Rozměry
    Výška sedla 834 mm
    Hmotnost 234 kg

     

    Ostatní
    Brzdy

    Přední - Dvojitý polo-plovoucí kotouč o průměru 320 mm, radiální třmen se 4 pístky a ABS

    Zadní - Kotouč o průměru 260 mm se dvěma pístky a ABS

    Rozměry (D x Š x V) 2.140 x 870 x 1.160 mm
    Pneumatiky

    120/70 R19

    170/60 R17

    Palivová nádrž 18 litrů
Náš kód: BNLeo800T2
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání